اخبار ویژه
رضا خاتمی: روحانی گفتمانی از خود ندارد
دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت تأکید کرد اعتدال نمیتواند یک گفتمان باشد و گفتمان اصلی، همان اصلاحات است.
محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان میدانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمیتواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خطمشی و راه است. وقتی یک برنامهای را مینویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خطمشی و تاکتیکهایی که کار را عملیاتی میکند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا میخواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانهروی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیتهای ملی و بینالمللی را در نظر میگیریم و قدمهایمان را براساس آن ظرفیتها تنظیم میکنیم. گاهی اوقات این اشتباه میشود. یعنی نه این و نه آن میشود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر میکنم با توجه به تندرویهایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر میکنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی میافزاید ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس میکنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگیهای خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر میرسد اگر برنامههای انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامههای انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.
جیغ بنفش شبه روشنفکران مفتخور در اعدام مفسد اقتصادی
محافل مخالفخوان و شبه روشنفکر که از فساد 3 هزار میلیارد تومانی مهآفرید خسروی انواع بهرهبرداریها را کرده بودند، اکنون پس از اعدام این مفسد اقتصادی مشغول تبرئه وی هستند!
پس از زیباکلام که قوه قضائیه را زیر سؤال برده و این مفسد اقتصادی را نابغه و کارآفرین نمونه خوانده بود، چند تن از عناصر شبه روشنفکر شامل محمد ملکی، بابک احمدی، نسرین ستوده، فریبرز رئیسیدانا، اصغر فرهادی، سیمین بهبهانی، علیرضا جباری و... اعدام مهآفرید خسروی را نقض حقوق بشر توصیف کردند. این گروه در پوشش گروه موسوم به کمپین لغو گام به گام اعدام عمل میکنند.
برخی نشریات زنجیرهای نیز که طی چند سال اخیر به بهرهبرداری سیاسی درباره پرونده مذکور مشغول بودند اخیرا با ادبیات مظلومنمایانه در صدد تبرئه متهم اول فساد 3 هزار میلیارد تومانی هستند. گفتنی است اخیرا رانت 650 میلیون یورویی (3 هزار میلیارد تومانی) به یک بدهکار بزرگ بانکی (با بدهی یک هزار میلیارد تومان) واگذار شده که نشان میدهد با وجود آمد و شد دولتها رانتخواران و مفسدان اقتصادی فارغ از جناحبندیهای سیاسی یکدیگر را پیدا میکنند.
ترویج برهنگی در پوشش سنتگرایی!
ماهنامه «اطلاعات حکمت و معرفت»، از نشریات اقماری موسسه اطلاعات ضمن ترویج تعالیم موسس فرقه منحط مریمیه - که احتمالا دور از چشم آقای دعائی بوده است - این فرقه را «دری به سوی روشنایی» معرفی کرده است.
در شماره آخر اطلاعات حکمت و معرفت، گفتوگویی از «فریتهوف شوآن» به چاپ رسیده که عنوان آن «دری به سوی روشنایی» است. این گفت وگو در اواسط دهه 1980 میلادی انجام شده که نشریه اطلاعات اکنون آن را با ترجمه مرضیه سلیمانی باز نشر داده است.
شوآن، بنیانگذار فرقه ضاله مریمیه است که در تعالیم آن برهنهنگاریهای جنسی به عنوان یکی از طرق رسیدن به ایمان و نائل شدن به قرب الهی دارای ارزش اساسی است!
«مارک سجویک» (Mark Sedgwick) از استادان سابق و برجسته دانشگاه آمریکایی قاهره و استاد کنونی دانشگاه آرهوس دانمارک و نیز دبیر انجمن اروپایی مطالعات باطنیگرایی غربی است که کتابی را در سال 2004 با عنوان «علیه جهان مدرن: سنتگرایی و تاریخ پنهان فکری سده بیستم» به چاپ رساند. او در این کتاب و سایر پژوهشهای خود در رابطه با فرقههای صوفیگری در شرق، مطالبی مستند و تصاویری از شوآن را منتشر میکند که نشاندهنده اوج انحطاط و بیبند و باری وی است؛ عکسهایی که در آن شوآن در لباس رئیس قبایل سرخپوست آمریکا است و دختران برهنه او را احاطه کردهاند و یا عکسهای برهنه دیگری از شوآن که تنها کلاه خود وایکینگها (بربرهای اروپاییای که برای جستجوی برده به دریانوردی میپرداختند) را به سر دارد.
سجویک در دوران تدریس در دانشگاه آمریکایی قاهره و کار در زمینه تاریخ اسلام و سفر به کشورهای مختلف متوجه پیوندی پنهان و مرموز میان گروه قابل توجهی از اساتید دانشگاه و محققان غربی میشود که در حوزه اسلام کار میکنند؛ او درمییابد که حلقه اتصال تمامی آنها تعلق به یک طریقت مخفی است که فردی بنام «فریتهوف شوآن» رهبر آن است. به گفته سجویک این طریقت در واقع یک فرقه صوفی غربی است که در طول بیش از هفتاد سال موجودیت خود، هیچگاه حتی نامش، مریمیه، را نیز علنی نکرده است.
سخن گفتن از طریقت مخفی و پنهانی مریمیه و افشای انحطاط اخلاقی این فرقه ضاله منحصر به کتاب سجویک نیست. «اندرو راویلسون»، استاد انگلیسی بازنشسته ساکن فرانسه، شوآن را یک «شارلاتان» معرفی میکند. «مارک کاسلو» که از نزدیکان شوآن بوده است به همراه چند تن دیگر از نزدیکان شوآن از جمله زن سوم وی در سال 1991 در شهر بلومینگتون ایندیانای آمریکا در مراجع قضایی دست به شکایاتی علیه شوآن میزنند که پرده از فساد گسترده رهبر فرقه مریمیه برمیدارد.
جالب آن که پس از مرگ شوآن در 1998، رهبری فرقه مریمیه به «مارتین لینگز» منتقل شد و با مرگ لینگز در 2005، اکنون «سیدحسین نصر» است که رهبری این فرقه ضاله را برعهده دارد. بسط جریان مریمیه در ایران با ترجمه کتابهایی تحت عنوان «سنتگرایی» و «حکمت جاویدان» با همکاری برخی انتشاراتیهای خاص تحت پوشش نهضت صوفیگری و بازگشت به سنتهای ایرانی- اسلامی پیگیری میشود. حجم انبوه کتب ترجمه شده از شوآن با این فساد گسترده اخلاقی وی که یکی دو ناشر خاص هم پیگیر آن هستند. خبر از گسترش جریان خزندهای میدهد که پیش از انقلاب با تأسیس «انجمن شاهنشاهی» فلسفه آغاز به کار کرد و اکنون به مناسبتهای گوناگون در حال گسترش فعالیتهای انحرافی خود است. مسکوت گذاردن یک دههای کتاب مهم و اثرگذار «سجویک» در زمینه ادیان و فرق شرقی در حالی که آثار حسین نصر و پسرش ولینصر به سرعت در حال چاپ و تجدید چاپ هستند، خبر از رشد یک جریان هدفدار میدهد که نمودهای آن در نشریه حکمت و معرفت قابل رویت است. این مطالب و واکاوی انحراف اخلاقی شوآن در فضای مجازی هم قابل دسترسی است.
ماهنامه حکمت و معرفت، به مدیرمسئولی و سردبیری انشاءالله رحمتی و همکاری افراد معلومالحالی چون مرداد فرهادپور دبیر سرویس روزنامه جامعه و شهرام پازوکی که خود از اعضای فرقههای درویشی است و فیلم پابوسی قطب منحرف فرقه گنابادیه توسط وی هم در فضای مجازی منتشر شده و... چندی است که به ترویج خرافهگرایی و عرفانهای کاذب و جریانهای منحط اخلاقی از قبیل فرقه مریمیه شوآن در پوشش سنتگرایی روی آورده است. کیهان به زودی مقالهای مبسوط در شرح انحرافهای اخلاقی و جنسی شوآن که ماهنامه حکمت و معرفت وی را یک الهی سنتگرا و تعالیمش را «دری به سوی روشنایی» میداند و همچنین فرقه مریمیه به سرکردگی «سیدحسین نصر» و نقش فرزندش «ولیرضا نصر» در این فرقه را به چاپ خواهد رساند.
استقبال ویژه آقای مینیژوپ!
ارگان رسمی سازمان سیا از قول یک عضو خارجنشین حلقه کیان، از اظهارات دکتر روحانی درباره برخی مسائل ضد فرهنگی استقبال کرد.
مجید محمدی در مصاحبه با رادیو فردا گفت: روحانی به روشنی گفته با مسائلی مانند گشت ارشاد و جمعآوری بشقابهای ماهوارهای مخالف است اما نظرات او در این خصوص در عمل اجرا نمیشود.
رادیو فردا افزود: روحانی گفته مردم خودشان راه بهشت را پیدا میکنند و نمیتوان آنها را با زور و شلاق به بهشت فرستاد. حسن روحانی گفته که باید اجازه داد مردم راحت باشند و نباید این قدر هر روز در زندگی آنها دخالت کرد، او این سخنان را در همایش «بیمه سلامت و همگانی» بیان کرده است.
این رادیو در ادامه افزود: «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور میگوید که نیروی انتظامی برای امنیت اجتماعی و مصونیت کل جامعه با موارد آسیبهای اجتماعی برخورد میکند. به گفته وی باید در حفاظت از ارزشهای دینی، اخلاق عمومی جامعه و برقراری امنیت اجتماعی فعالتر عمل کرد تا شاهد مظاهر نامناسب ارزشی و اخلاقی در جامعه نباشیم.
محمدی در این خصوص گفت: سخنان وزیر کشور در حوزه مسائل اجتماعی بیشتر از سخنان روحانی، نشان دهنده سیاستهای رسمی حکومت است به عبارتی وزیر کشور دارد سیاستهای رسمی حکومت را اعلام میکند و آن همان چیزی است که در واقع دارد عمل میشود.
وی افزود: گفتنی است دولت نمیتواند مسیری غیر از مسیری که حکومت تاکنون داشته در پیش بگیرد. متأسفانه در حوزه سیاستگذاری اثری از نظرات روحانی دیده نمیشود.
خاطرنشان میشود محمدی عضو ضد دین حلقه کیان همان کسی است که در بحبوحه فتنه سبز سال 88 اعلام کرد سبزها میخواهند آزادی از نوعی به دست آورند که بتوانند آزادانه شراب بخورند و با مینیژوپ به خیابان بیایند! او همچنین پس از شکست پروژه مشترک سازمان سیا و MI6 و موساد تصریح کرد مشکل اصلی بر سر راه جنبش سبز، نه قانون اساسی و نظام بلکه اصل اسلام و استناد مردم به آن است که باعث شد جنبش سبز ناکام بماند.
شاهدزدی که حالا میگوید اصلاحطلب است!
همکار سابق «محمد- ن» در موسسه شهید آوینی از وی خواست به جای شیادی و مظلومنمایی، درباره سرنوشت میلیاردها تومان پولی که به اسم فیلمسازی از بیتالمال بالا کشید، توضیح دهد.
حمید داودآبادی به انقلابینمایی شبه کارگردان مذکور و سپس همراهی با فتنهگران و حمایت از حزب صهیونیستی بهائیت پرداخته و خطاب به او مینویسد: 8 سال پیش چندین میلیارد تومان پول گرفتی که مثلا سریال مزخرف چهل سرباز را بسازی و ساختی و آن قدر بد شد که خودت اجازه پخش ندادی. واقعا چندین میلیارد تومان 8 سال پیش امروز چقدر میشود؟ پولها که تمام شد هار شدی و به همه پریدی؟
داودآبادی میافزاید: چی شد نانت تمام شد حالا دیگه به بوسیدن پای یک بهایی افتخار میکنی؟! حواست باشد در همه جوامع با هر فرهنگی، خائن مغضوب و منفور است. تا وقتی توانستی از بیتالمال خوردی حالا که تمام شد، این گونه شدی؟ کافی است گردش مالیات را برای ساخت سریال «پروانهها مینویسند» که مستقیم علیه خاتمی و حجاریان و اصلاحطلبان ساختی و «چهل سرباز» بنویسی تا بفهمند کی و چی هستی!
یادآور میشود کلاهبردار مورد اشاره اخیرا به همراه برخی وابستگان گروهک جبهه ملی و منافقین، به دیدار خانواده سران بازداشتی بهائیت رفت.
به نام امام(ره) به کام معارضان خط امام!
ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در اقدامی قابل تأمل آگهیهای مربوط به مراسم این روز را منحصر به روزنامههای زنجیرهای معارض با آرمانهای امام و اصول انقلاب اسلامی سپرد!
روز گذشته آگهیهای ستاد یاد شده در صفحه اول روزنامههای شرق، آرمان، اعتماد و یکی دو روزنامه دیگر همسو درج شد و این در حالی است که آگهی مزبور حتی به روزنامههای همشهری و جامجم و جوان و خراسان و... داده نشده است. روزنامه کیهان که جای خود دارد و آگهی دادن به آن از چند سال قبل از سوی ستاد مزبور ممنوع بوده و هست.
کارنامه نشریات زنجیرهای انباشته از تحریف و هتاکی علیه خط امام و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی است.
دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت تأکید کرد اعتدال نمیتواند یک گفتمان باشد و گفتمان اصلی، همان اصلاحات است.
محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان میدانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمیتواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خطمشی و راه است. وقتی یک برنامهای را مینویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خطمشی و تاکتیکهایی که کار را عملیاتی میکند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا میخواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانهروی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیتهای ملی و بینالمللی را در نظر میگیریم و قدمهایمان را براساس آن ظرفیتها تنظیم میکنیم. گاهی اوقات این اشتباه میشود. یعنی نه این و نه آن میشود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر میکنم با توجه به تندرویهایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر میکنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی میافزاید ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس میکنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگیهای خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر میرسد اگر برنامههای انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامههای انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.
جیغ بنفش شبه روشنفکران مفتخور در اعدام مفسد اقتصادی
محافل مخالفخوان و شبه روشنفکر که از فساد 3 هزار میلیارد تومانی مهآفرید خسروی انواع بهرهبرداریها را کرده بودند، اکنون پس از اعدام این مفسد اقتصادی مشغول تبرئه وی هستند!
پس از زیباکلام که قوه قضائیه را زیر سؤال برده و این مفسد اقتصادی را نابغه و کارآفرین نمونه خوانده بود، چند تن از عناصر شبه روشنفکر شامل محمد ملکی، بابک احمدی، نسرین ستوده، فریبرز رئیسیدانا، اصغر فرهادی، سیمین بهبهانی، علیرضا جباری و... اعدام مهآفرید خسروی را نقض حقوق بشر توصیف کردند. این گروه در پوشش گروه موسوم به کمپین لغو گام به گام اعدام عمل میکنند.
برخی نشریات زنجیرهای نیز که طی چند سال اخیر به بهرهبرداری سیاسی درباره پرونده مذکور مشغول بودند اخیرا با ادبیات مظلومنمایانه در صدد تبرئه متهم اول فساد 3 هزار میلیارد تومانی هستند. گفتنی است اخیرا رانت 650 میلیون یورویی (3 هزار میلیارد تومانی) به یک بدهکار بزرگ بانکی (با بدهی یک هزار میلیارد تومان) واگذار شده که نشان میدهد با وجود آمد و شد دولتها رانتخواران و مفسدان اقتصادی فارغ از جناحبندیهای سیاسی یکدیگر را پیدا میکنند.
ترویج برهنگی در پوشش سنتگرایی!
ماهنامه «اطلاعات حکمت و معرفت»، از نشریات اقماری موسسه اطلاعات ضمن ترویج تعالیم موسس فرقه منحط مریمیه - که احتمالا دور از چشم آقای دعائی بوده است - این فرقه را «دری به سوی روشنایی» معرفی کرده است.
در شماره آخر اطلاعات حکمت و معرفت، گفتوگویی از «فریتهوف شوآن» به چاپ رسیده که عنوان آن «دری به سوی روشنایی» است. این گفت وگو در اواسط دهه 1980 میلادی انجام شده که نشریه اطلاعات اکنون آن را با ترجمه مرضیه سلیمانی باز نشر داده است.
شوآن، بنیانگذار فرقه ضاله مریمیه است که در تعالیم آن برهنهنگاریهای جنسی به عنوان یکی از طرق رسیدن به ایمان و نائل شدن به قرب الهی دارای ارزش اساسی است!
«مارک سجویک» (Mark Sedgwick) از استادان سابق و برجسته دانشگاه آمریکایی قاهره و استاد کنونی دانشگاه آرهوس دانمارک و نیز دبیر انجمن اروپایی مطالعات باطنیگرایی غربی است که کتابی را در سال 2004 با عنوان «علیه جهان مدرن: سنتگرایی و تاریخ پنهان فکری سده بیستم» به چاپ رساند. او در این کتاب و سایر پژوهشهای خود در رابطه با فرقههای صوفیگری در شرق، مطالبی مستند و تصاویری از شوآن را منتشر میکند که نشاندهنده اوج انحطاط و بیبند و باری وی است؛ عکسهایی که در آن شوآن در لباس رئیس قبایل سرخپوست آمریکا است و دختران برهنه او را احاطه کردهاند و یا عکسهای برهنه دیگری از شوآن که تنها کلاه خود وایکینگها (بربرهای اروپاییای که برای جستجوی برده به دریانوردی میپرداختند) را به سر دارد.
سجویک در دوران تدریس در دانشگاه آمریکایی قاهره و کار در زمینه تاریخ اسلام و سفر به کشورهای مختلف متوجه پیوندی پنهان و مرموز میان گروه قابل توجهی از اساتید دانشگاه و محققان غربی میشود که در حوزه اسلام کار میکنند؛ او درمییابد که حلقه اتصال تمامی آنها تعلق به یک طریقت مخفی است که فردی بنام «فریتهوف شوآن» رهبر آن است. به گفته سجویک این طریقت در واقع یک فرقه صوفی غربی است که در طول بیش از هفتاد سال موجودیت خود، هیچگاه حتی نامش، مریمیه، را نیز علنی نکرده است.
سخن گفتن از طریقت مخفی و پنهانی مریمیه و افشای انحطاط اخلاقی این فرقه ضاله منحصر به کتاب سجویک نیست. «اندرو راویلسون»، استاد انگلیسی بازنشسته ساکن فرانسه، شوآن را یک «شارلاتان» معرفی میکند. «مارک کاسلو» که از نزدیکان شوآن بوده است به همراه چند تن دیگر از نزدیکان شوآن از جمله زن سوم وی در سال 1991 در شهر بلومینگتون ایندیانای آمریکا در مراجع قضایی دست به شکایاتی علیه شوآن میزنند که پرده از فساد گسترده رهبر فرقه مریمیه برمیدارد.
جالب آن که پس از مرگ شوآن در 1998، رهبری فرقه مریمیه به «مارتین لینگز» منتقل شد و با مرگ لینگز در 2005، اکنون «سیدحسین نصر» است که رهبری این فرقه ضاله را برعهده دارد. بسط جریان مریمیه در ایران با ترجمه کتابهایی تحت عنوان «سنتگرایی» و «حکمت جاویدان» با همکاری برخی انتشاراتیهای خاص تحت پوشش نهضت صوفیگری و بازگشت به سنتهای ایرانی- اسلامی پیگیری میشود. حجم انبوه کتب ترجمه شده از شوآن با این فساد گسترده اخلاقی وی که یکی دو ناشر خاص هم پیگیر آن هستند. خبر از گسترش جریان خزندهای میدهد که پیش از انقلاب با تأسیس «انجمن شاهنشاهی» فلسفه آغاز به کار کرد و اکنون به مناسبتهای گوناگون در حال گسترش فعالیتهای انحرافی خود است. مسکوت گذاردن یک دههای کتاب مهم و اثرگذار «سجویک» در زمینه ادیان و فرق شرقی در حالی که آثار حسین نصر و پسرش ولینصر به سرعت در حال چاپ و تجدید چاپ هستند، خبر از رشد یک جریان هدفدار میدهد که نمودهای آن در نشریه حکمت و معرفت قابل رویت است. این مطالب و واکاوی انحراف اخلاقی شوآن در فضای مجازی هم قابل دسترسی است.
ماهنامه حکمت و معرفت، به مدیرمسئولی و سردبیری انشاءالله رحمتی و همکاری افراد معلومالحالی چون مرداد فرهادپور دبیر سرویس روزنامه جامعه و شهرام پازوکی که خود از اعضای فرقههای درویشی است و فیلم پابوسی قطب منحرف فرقه گنابادیه توسط وی هم در فضای مجازی منتشر شده و... چندی است که به ترویج خرافهگرایی و عرفانهای کاذب و جریانهای منحط اخلاقی از قبیل فرقه مریمیه شوآن در پوشش سنتگرایی روی آورده است. کیهان به زودی مقالهای مبسوط در شرح انحرافهای اخلاقی و جنسی شوآن که ماهنامه حکمت و معرفت وی را یک الهی سنتگرا و تعالیمش را «دری به سوی روشنایی» میداند و همچنین فرقه مریمیه به سرکردگی «سیدحسین نصر» و نقش فرزندش «ولیرضا نصر» در این فرقه را به چاپ خواهد رساند.
استقبال ویژه آقای مینیژوپ!
ارگان رسمی سازمان سیا از قول یک عضو خارجنشین حلقه کیان، از اظهارات دکتر روحانی درباره برخی مسائل ضد فرهنگی استقبال کرد.
مجید محمدی در مصاحبه با رادیو فردا گفت: روحانی به روشنی گفته با مسائلی مانند گشت ارشاد و جمعآوری بشقابهای ماهوارهای مخالف است اما نظرات او در این خصوص در عمل اجرا نمیشود.
رادیو فردا افزود: روحانی گفته مردم خودشان راه بهشت را پیدا میکنند و نمیتوان آنها را با زور و شلاق به بهشت فرستاد. حسن روحانی گفته که باید اجازه داد مردم راحت باشند و نباید این قدر هر روز در زندگی آنها دخالت کرد، او این سخنان را در همایش «بیمه سلامت و همگانی» بیان کرده است.
این رادیو در ادامه افزود: «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور میگوید که نیروی انتظامی برای امنیت اجتماعی و مصونیت کل جامعه با موارد آسیبهای اجتماعی برخورد میکند. به گفته وی باید در حفاظت از ارزشهای دینی، اخلاق عمومی جامعه و برقراری امنیت اجتماعی فعالتر عمل کرد تا شاهد مظاهر نامناسب ارزشی و اخلاقی در جامعه نباشیم.
محمدی در این خصوص گفت: سخنان وزیر کشور در حوزه مسائل اجتماعی بیشتر از سخنان روحانی، نشان دهنده سیاستهای رسمی حکومت است به عبارتی وزیر کشور دارد سیاستهای رسمی حکومت را اعلام میکند و آن همان چیزی است که در واقع دارد عمل میشود.
وی افزود: گفتنی است دولت نمیتواند مسیری غیر از مسیری که حکومت تاکنون داشته در پیش بگیرد. متأسفانه در حوزه سیاستگذاری اثری از نظرات روحانی دیده نمیشود.
خاطرنشان میشود محمدی عضو ضد دین حلقه کیان همان کسی است که در بحبوحه فتنه سبز سال 88 اعلام کرد سبزها میخواهند آزادی از نوعی به دست آورند که بتوانند آزادانه شراب بخورند و با مینیژوپ به خیابان بیایند! او همچنین پس از شکست پروژه مشترک سازمان سیا و MI6 و موساد تصریح کرد مشکل اصلی بر سر راه جنبش سبز، نه قانون اساسی و نظام بلکه اصل اسلام و استناد مردم به آن است که باعث شد جنبش سبز ناکام بماند.
شاهدزدی که حالا میگوید اصلاحطلب است!
همکار سابق «محمد- ن» در موسسه شهید آوینی از وی خواست به جای شیادی و مظلومنمایی، درباره سرنوشت میلیاردها تومان پولی که به اسم فیلمسازی از بیتالمال بالا کشید، توضیح دهد.
حمید داودآبادی به انقلابینمایی شبه کارگردان مذکور و سپس همراهی با فتنهگران و حمایت از حزب صهیونیستی بهائیت پرداخته و خطاب به او مینویسد: 8 سال پیش چندین میلیارد تومان پول گرفتی که مثلا سریال مزخرف چهل سرباز را بسازی و ساختی و آن قدر بد شد که خودت اجازه پخش ندادی. واقعا چندین میلیارد تومان 8 سال پیش امروز چقدر میشود؟ پولها که تمام شد هار شدی و به همه پریدی؟
داودآبادی میافزاید: چی شد نانت تمام شد حالا دیگه به بوسیدن پای یک بهایی افتخار میکنی؟! حواست باشد در همه جوامع با هر فرهنگی، خائن مغضوب و منفور است. تا وقتی توانستی از بیتالمال خوردی حالا که تمام شد، این گونه شدی؟ کافی است گردش مالیات را برای ساخت سریال «پروانهها مینویسند» که مستقیم علیه خاتمی و حجاریان و اصلاحطلبان ساختی و «چهل سرباز» بنویسی تا بفهمند کی و چی هستی!
یادآور میشود کلاهبردار مورد اشاره اخیرا به همراه برخی وابستگان گروهک جبهه ملی و منافقین، به دیدار خانواده سران بازداشتی بهائیت رفت.
به نام امام(ره) به کام معارضان خط امام!
ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در اقدامی قابل تأمل آگهیهای مربوط به مراسم این روز را منحصر به روزنامههای زنجیرهای معارض با آرمانهای امام و اصول انقلاب اسلامی سپرد!
روز گذشته آگهیهای ستاد یاد شده در صفحه اول روزنامههای شرق، آرمان، اعتماد و یکی دو روزنامه دیگر همسو درج شد و این در حالی است که آگهی مزبور حتی به روزنامههای همشهری و جامجم و جوان و خراسان و... داده نشده است. روزنامه کیهان که جای خود دارد و آگهی دادن به آن از چند سال قبل از سوی ستاد مزبور ممنوع بوده و هست.
کارنامه نشریات زنجیرهای انباشته از تحریف و هتاکی علیه خط امام و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی است.