اتصال کریدور تهران- بندر امام خمینی به شبکه بزرگراهی تا سال آینده
معاون ساخت و توسعه راهها و بزرگراهها گفت: با اتمام ساخت باند دوم بزرگراه توره- بروجرد آخرین حلقه کریدور شمال- جنوب غربی کشور نیز به شبکه بزرگراهی خواهد پیوست.
خیرالله خادمی اظهار داشت: با اتمام ساخت باند دوم بزرگراه توره- بروجرد آخرین حلقه کریدور شمال- جنوب غربی کشور نیز به شبکه بزرگراهی خواهد پیوست.وی ادامه داد: این محور به طول 34 کیلومتر با مجموع 35 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که تلاش میشود امسال 15 کیلومتر آن و تا سال 94 کل این بزرگراه به بهرهبرداری برسد.
معاون ساخت و توسعه راهها، بهرهبرداری از این مسیر را موجب تکمیل کریدور شمال- جنوب غربی کشور دانست و گفت: با بهرهبرداری از این بزرگراه تمامی مسیر تهران تا بندر امام خمینی(ره) به صورت شبکه بزرگراهی یا آزادراهی در خواهد آمد.
خادمی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه 50 میلیارد تومان هزینه خواهد شد که تاکنون آزادسازی 15 کیلومتر از این مسیر انجام شده و مشکلات معارضان آن حل شده و آزادسازی باقی مسیر نیز در دست اجرا است.
معاون ساخت و توسعه راهها و بزرگراهها تأکید کرد: یکی از مهمترین مزایای بهرهبرداری از باند دوم بزرگراه توره- بروجرد حذف گردنه برفگیر و حادثهخیز زالیان خواهد بود.
معاون ساخت و توسعه راهها، بهرهبرداری از این مسیر را موجب تکمیل کریدور شمال- جنوب غربی کشور دانست و گفت: با بهرهبرداری از این بزرگراه تمامی مسیر تهران تا بندر امام خمینی(ره) به صورت شبکه بزرگراهی یا آزادراهی در خواهد آمد.
خادمی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه 50 میلیارد تومان هزینه خواهد شد که تاکنون آزادسازی 15 کیلومتر از این مسیر انجام شده و مشکلات معارضان آن حل شده و آزادسازی باقی مسیر نیز در دست اجرا است.
معاون ساخت و توسعه راهها و بزرگراهها تأکید کرد: یکی از مهمترین مزایای بهرهبرداری از باند دوم بزرگراه توره- بروجرد حذف گردنه برفگیر و حادثهخیز زالیان خواهد بود.