مدیرعامل تامین اجتماعی:
25 مرکز درمان سرپایی تا پایان امسال در کشور افتتاح میشود
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص اعتبار 4 هزار میلیارد ریالی برای احداث 25 مرکز درمان سرپایی تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.
محمدتقی نوربخش در حاشیه همایش کار و محرومیت در گفتمان امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران افزود: این مراکز به اضافه 300 مرکز درمانی که تاکنون وجود داشته، شبکه درمان مستقیم را تکمیل خواهد کرد و به عدالت در دسترسی بیماران به مراکز درمانی کمک میکند.
وی اظهار داشت: از آغاز سال 1393 شاهد افتتاح 3 بیمارستان مرکز سرطانها در یزد، بیمارستان 96 تختخوابی در دزفول و بیمارستان 50 تختخوابی در لنگرود بودیم. همچنین تا پایان سال جاری 5 بیمارستان در شهرهای تهران، کرمان، زابل، ایلام و عسلویه به بهرهبرداری میرسد.
نوربخش همچنین گفت: امسال تلاش میکنیم که در درمان مستقیم (مراجعه به بیمارستان غیرتامین اجتماعی) و ملکی (بیمارستانهای تامین اجتماعی)، شبکه ارجاع داخلی را ایجاد کنیم تا نقطه آخر این سیستم بیمارستان میلاد تهران باشد.
وی در پایان اظهار داشت: گفتمان امام(ره) عدالت اجتماعی و عدالت در دسترسی و فقرزدایی است که عدالت در خدمات درمانی نیز شامل کمک به محرومین میشود.
وی اظهار داشت: از آغاز سال 1393 شاهد افتتاح 3 بیمارستان مرکز سرطانها در یزد، بیمارستان 96 تختخوابی در دزفول و بیمارستان 50 تختخوابی در لنگرود بودیم. همچنین تا پایان سال جاری 5 بیمارستان در شهرهای تهران، کرمان، زابل، ایلام و عسلویه به بهرهبرداری میرسد.
نوربخش همچنین گفت: امسال تلاش میکنیم که در درمان مستقیم (مراجعه به بیمارستان غیرتامین اجتماعی) و ملکی (بیمارستانهای تامین اجتماعی)، شبکه ارجاع داخلی را ایجاد کنیم تا نقطه آخر این سیستم بیمارستان میلاد تهران باشد.
وی در پایان اظهار داشت: گفتمان امام(ره) عدالت اجتماعی و عدالت در دسترسی و فقرزدایی است که عدالت در خدمات درمانی نیز شامل کمک به محرومین میشود.