kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

لایه‌های کنترلی مرز مهران در اربعین بیشتر می‌شود

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا، گفت: امسال نیروی انتظامی با ایجاد لایه‌های بیشتر کنترلی اجازه تردد به زائران بدون ویزا حتی به داخل شهرهای مرزی را هم نخواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ محسن فتحی‌زاده در دیدار با استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی مانند سال‌های گذشته با تمامی امکانات و تجهیزات در اربعین حضوری فعال دارد.
وی تصریح کرد: تامین امنیت و آرامش برای تردد زوار اولویت اول نیروی انتظامی است، البته طرح‌های نیروی انتظامی برای مدیریت ترددها از مبدا آغاز خواهد شد.فتحی زاده با ‌اشاره به اینکه مرز مهران شاهد تردد بیش از ۵۰ درصد زوار است، تصریح کرد: ایجاد لایه‌های کنترلی در مرز مهران نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود و از مردم تقاضا داریم بدون ویزا و گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.
وی تصریح کرد: قطعا زائران بدون ویزا مانند سال‌های گذشته به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند و امسال نیروی انتظامی با ایجاد لایه‌های بیشتر کنترلی اجازه تردد به زائران بدون ویزا حتی به داخل شهرهای مرزی هم نخواهد داد.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا بیان داشت: کمتر از دو ماه دیگر به اربعین فرصت باقی مانده و زیرساخت‌های نرم‌افزای و سخت‌افزاری در مرزها به خصوص در مرز مهران باید بیشتر شود.وی افزود: هیچ‌گونه ویزایی نباید در مرزها صادر شود چراکه این کار باعث شلوغی و ازدحام جمعیت در مرزهای کشور می‌شود.
فتحی‌زاده با ‌اشاره به اینکه سال گذشته از خروج بیش از ۶۰ هزار نفر که بدون ویزا به مرزها مراجعه کرده بودند، جلوگیری شد، گفت: از مردم تقاضا داریم حتما با ویزا و گذرنامه معتبر به مرزها وارد شوند تا برای آنها مشکلاتی پیش نیاید.