kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

دشمنان از رسانه‌های برون‌مرزی ایران می‌ترسند(اخبار ادبی و هنری)

معاون برون‌مرزی صداوسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی این معاونت، ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار برون مرزی، عنوان کرد در حال حاضر ما در خط ‌مقدم میدان نبرد رسانه‌ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم.

جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار برون‌مرزی، عنوان کرد در حال حاضر ما در خط مقدم میدان نبرد رسانه‌ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم. همکاران ما همه در خط مقدم این میدان هستند و تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری هایی که از خود نشان می‌دهند، باعث شده که حقیقت چهره استکبار و جهان سلطه‌ای که کمر به نابودی نظام اسلامی بسته، به خوبی نشان داده شود.
معاون برون مرزی صدا و سیما با عنوان این مطلب که ما در فضای بیرونی و خارج از حیطه کشور علاوه بر اینکه از هیچ حمایتی برخوردار نیستیم، بلکه دائما در معرض انواع محدودیت‌ها، فشارها و تحریم‌ها قرار داریم، افزود: البته همه این‌ها جای افتخار دارد که شبکه‌های ما نقش‌آفرینی می‌کنند، تاثیرگذاری دارند و آشکار است که  اخبار این فعالیت‌ها توسط رسانه‌های دنیا به خصوص دشمنان نظام رصد می‌شود و از اثرگذاری آنها آگاهند و فشارها و محدودیت‌ها ناشی از ترس دشمن از رسانه‌های برون‌مرزی ایران است.