kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
امیر لطفی در نشست خبری:

اولین جشنواره ملی ایده‌پردازی رزمی برگزار می‌شود

رئیس‌مرکز مطالعات رزمی نزاجا گفت: چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده‌پردازی رزمی ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.


امیر عبدالرحیم لطفی، رئیس ‌مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که به مناسبت تشریح اهداف چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده پردازی برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح ۲۲ مردادماه در محل ستاد فرماندهی نزاجا برگزار خواهد شد و با توجه به دستاوردهای سه دوره قبل جشنواره و مراکز علمی و صنایع دفاع و نیروهای مسلح، نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برپا می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارایه ایده‌های نظری و صنعتی در راستای ارتقای توانمندی نظامی، ایجاد بانک اطلاعاتی درخصوص توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه توان رزمی و استفاده از نخبگان و خبرگان و کسانی که می‌توانند در جهت افزایش توان نیروهای مسلح باشند عنوان کرد و گفت: ساختار سازمانی و نیروی انسانی سلاح و تجهیزات نوین از دیگر محورهای این جشنواره است.
امیر لطفی خاطرنشان کرد: ما در دفتر مطالعات و دانشگاه‌های ارتش ارتباط خوبی با دانشگاه تهران و برخی از دانشگاه‌ها داریم و قراردادهایی نیز با برخی از آنها منعقد شده است.