kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

اخبار کوتاه از فوتبال

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره پرونده مهدی ترابی
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پرونده مهدی ترابی و شکایت باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه صادر کرد.جلسه رسیدگی به پرونده مربوط به مهدی ترابی و شکایت باشگاه تراکتورسازی دیروز در محل کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال تشکیل شد و از آنجا که محتویات این پرونده محرمانه تلقی می‌گردد، کمیته وضعیت و طرفین پرونده مجاز به ارائه اطلاعات نیستند.این پرونده کماکان در مرحله تحقیقات است و بدیهی است پس از پایان تحقیقات و نهایتا اتخاذ تصمیم درخصوص موضوع، مراتب به صورت رسمی و از طریق سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم‌های باشگاهی
*علیرضا نورمحمدی، بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت در این فصل هم با سپیدرود به توافق رسید و در لیگ هجدهم شاگرد خداداد عزیزی خواهد شد.هم‌چنین حسین کعبی و محسن ایران‌نژاد از جمع شاگردان خداداد عزیزی جدا می‌شوند.
*الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای مدنظر استقلال وارد تهران شد تا در صورت موفقیت در تست پزشکی با استقلالی‌ها قرارداد امضا کند.این مهاجم که سابقه هم‌تیمی بودن با سامان قدوس در اوسترشوندز را دارد، تست‌های پزشکی خود را در ایسمارک پشت سر خواهد گذاشت و در صورت توافق با مدیران آبی‌های پایتخت قراردادی دو ساله را با استقلال امضا خواهد کرد.
جهانبخش در برایتون شماره ۹ را می‌پوشد
بازیکن ایرانی در این فصل پیراهن شماره ۹ را در برایتون به تن خواهد کرد.فصل جدید لیگ برتر انگلیس از جمعه آغاز می‌شود و برایتون باید شنبه در اولین بازی خود به مصاف واتفورد برود. سایت باشگاه برایتون از شماره پیراهن بازیکنان خود رونمایی کرد و مشخص شد علیرضا جهانبخش پیراهن شماره ۹ را به تن خواهد کرد.
مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی خداحافظی کرد
دروازه‌بان ۴۵ ساله تیم ملی فوتبال مصر بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد. عصام الحضری، دروازه‌بان ۴۵ ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر در بازی برابر عربستان سعودی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیمش به میدان رفت و اتفاقا توانست یک ضربه پنالتی‌ را نیز مهار کند.این دروازه‌بان که چهار قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را در کارنامه دارد در شبکه اجتماعی خود از تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر خداحافظی کرد و نوشت: «افتخار می‌کنم که ۱۵۹ بازی ملی برای تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورم انجام دادم. امیدوارم که در طی این سال‌ها موفق عمل کرده باشم. از تمام کسانی که در این راه کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم.»این دروازه‌بان هم چنان عضو تیم فوتبال اسماعیلیه در مصر است و هنوز قصد کناره‌گیری از این تیم را ندارد.