kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۴۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال بدون معرفی اردونشینان!

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی‎های آسیایی در حالی از روز چهارشنبه آغاز می‎شود که هنوز وضعیت اردونشینان و اینکه چه کسانی در اردو خواهند بود، مشخص نیست!



تیم ملی بسکتبال که هفته گذشته با کسب دو عنوان سومی از حضور در تورنمنت‌های «اطلس اسپورت» و «پیک» به کار خود در اردوی چین پایان داد، از چهارشنبه دور جدید تمریناتش را برای شرکت در بازی‌های آسیایی آغاز
می‌کند.
با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا بازی‌های آسیایی، این مرحله از اردوها باید با حضور بازیکنان اعزامی به جاکارتا و حداقل ترکیب نزدیک به آن برگزار شود اما هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی در این تمرینات شرکت خواهند داشت!
صمد نیکخواه بهرامی که بعد از تغییرات مدیریتی در فدراسیون بسکتبال و پس از دو سال دوری از تیم ملی مجددا به این تیم بازگشت، در اردوی چین، دیگر اردونشینان را همراهی نکرد. حامد حدادی هم مصدوم است و به خاطر همین آسیب‌دیدگی زودتر از دیگر ملی‌پوشان اردوی چین را ترک کرد و به تهران بازگشت. اینها مسائلی است که باعث ایجاد ابهاماتی در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی شده است.
در هر صورت تمرینات تیم ملی از چهارشنبه آغاز می‌شود اما حتی در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون بسکتبال آمده، هیچ ‌اشاره‌ای به اردونشینان نشده است. در این خبر آمده است: «این مرحله از اردو روز چهارشنبه یازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه دارد. تیم ملی بسکتبال ایران به تازگی تورنمنت‌های تدارکاتی و بین‌المللی «اطلس اسپورت» و «پیک» را در چین پشت سر گذاشته است.»