kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

لغو انتخابات فدراسیون قایقرانی 4 روز قبل از برگزاری

برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی در تاریخ مقرر لغو و به بعد از بازی‎های آسیایی موکول شد.

وزارت ورزش دو هفته پیش، هفتم مردادماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی اعلام کرد اما در فاصله چهار روز مانده به این زمان، برگزاری این مجمع لغو شد. دلیل مشخصی برای لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی اعلام نشده اما گفته می‌شود برگزاری آن به بعد از بازی‌های آسیایی موکول شده است.
این در حالی است که دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی ۱۲ مردادماه به پایان می‌رسد. وی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند.
غلامرضا امینی رئیس ‌فدراسیون قایقرانی درباره این اتفاق گفت: خدا بخواهد تا بعد از بازی‌های آسیایی و برگزاری انتخابات در زمان جدیدی که مشخص خواهد شد، مدیریت فدراسیون را خودم عهده‌دار خواهم بود. البته از طرف وزارت ورزش و مسئولان این وزارتخانه صحبتی در این خصوص با من انجام نشده است اما فکر می‌کنم روال طبیعی همین باشد.
«بعد از پایان دوره چهارساله، مدیریت شما در فدراسیون قایقرانی غیرقانونی خواهد بود مگر اینکه حکم سرپرستی صادر شود که در آن صورت هم موضوع کاندیدا بودن شما تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد»، رئیس ‌فدراسیون قایقرانی در واکنش به این موضوع به خبرگزاری مهر گفت: اصلا بهتر است این مسئله را از مسئولان وزارت ورزش پیگیری کنید.