کد خبر: ۱۳۵۸۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
به منظور همدردی با معلم مبتلا به سرطان

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شیراز موی سر خود را تراشیدند

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شیراز با اطلاع از ابتلای یکی از معلمانشان به بیماری سرطان، در همدردی با او موی سر خود را تراشیدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا از شیراز، هفت دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از ابتلای معلم خود به بیماری سرطان آگاه شده بودند، با اقدامی خودجوش موی سر خود را به نشانه همدردی با معلمشان تراشیدند.
این دانش‌آموزان از سال اول تا سوم مقطع دبیرستان نوبت اول «راهنمایی» شاگرد معلم مزبور بودند و او را یکی از بهترین معلم‌های مدرسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌دانند که نقش موثری در تقویت بنیه علمی آنان داشت.