کد خبر: ۱۲۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

پایان کار دوومیدانی‌کاران معلول در امارات، با کسب ۴ طلا، ۳ نقره و ۸ برنز

پرونده تیم ملی دوومیدانی معلولان با کسب ۱۵ مدال در دهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی فزاع امارات بسته شد.

در آخرین روز از رقابت‌های دوومیدانی معلولان، نابینایان و کم‌بینایان در امارات، دوومیدانی‌کاران کشورمان با کسب ۱۵ مدال به کار خود پایان در این رقابت‌ها پایان دادند.در آخرین روز از این رقابت‌ها، عبدالرضا جوکار، در ماده پرتاب نیزه کلاس F53، با رکورد ۱۹ متر و ۷۴ سانتی‌متر  به مدال طلا دست یافت.
علی بیت‌سیاح، در ماده پرتاب وزنه کلاس F41، با رکورد ۱۱ متر و ۱۷ سانتی‌متر به   مدال برنز رسید.زهرا برناکی، در ماده پرش طول کلاس F46، با رکورد ۴ متر و ۴۸ سانتی‌متر به عنوان ششم دست یافت. شیرین آقاملا، در ماده پرتاب دیسک کلاس F34، با رکورد ۷ متر و ۸۲ سانتی‌متر دهم شد.عبدالرضا جوکار، در ماده پرتاب دیسک کلاس F53، با رکورد ۱۵ متر و ۲۸ سانتی‌متر در جایگاه پنجم ایستاد. به این ترتیب پرونده دوومیدانی‌کاران کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۸ مدال برنز در دهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی در فزاِغ امارات بسته شد.