kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

وزیر ورزش: مسئله حق پخش فوتبال باید زودتر حل شود

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید موضوع حق پخش تلویزیونی به فوتبال باید زودتر حل شود.



مسعود سلطانی‌فر در دومین روز گردهمایی مدیران کل ‏ورزش و جوانان استان‌ها اظهار داشت: درخصوص حق پخش تلویزیونی فوتبال الزام قانونی ‏داریم و بر اساس حکم قانون برنامه ششم توسعه باید هرچه زودتر برای حل آن تصمیم جدی گرفته شود. با مدیران سازمان صدا و ‏سیما، فدراسیون فوتبال و نمایندگان مجلس جلسات متعددی داشتیم تا به یک فرمول برد، برد در این خصوص برسیم که ان‌شاء‌الله ‏با یک همگرایی به این فرمول برسیم تا هم ورزش و هم صدا و سیما از این ظرفیت منتفع شوند و این گره مهم که از رشد و ‏توسعه ورزش کشور جلوگیری می‌کند هر چه زودتر باز شود.‏
مسعود سلطانی‌فر پس از جلسه مشترک با رئیس ‌رسانه ملی و رئیس‌فدراسیون فوتبال در صدا و سیما یادآور شد: ان شاءالله طرح پیشنهادی صدا و سیما مبنایی باشد برای درآمدزایی بیشتر از ورزش و فعالیت‌های ورزشی و معتقدیم این طرح برای دوطرف اصلی برد - برد است. وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر درآمد زایی بیشتر از رویداد‌های ورزشی افزود: طرحی که صدا و سیما تهیه کرده است هم منافع رسانه ملی را تامین می‌کند و هم بخش ورزش کشور به ویژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم با توجه به فضای بسیار خوبی که در جلسه با رئیس‌سازمان صداوسیما ایجاد شده و تفاهمی که به وجود آمده است بتوانیم هر چه سریعتر این طرح را نهایی و مراحل اجرایی آن را آغاز کنیم. سلطانی‌فر به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه ‌اشاره و تصریح کرد: درباره همکاری‌های مشترک میان صداوسیما و بخش ورزش کشور و همچنین رویدادهای پیش رو به خصوص جام جهانی ۲۰۱۸ و بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی خوبی با حمایت‌های دکتر علی عسکری رئیس‌ سازمان صداوسیما صورت گرفته است و در این جلسه مبنای این برنامه‌ریزی‌ها گذاشته شده است.