کد خبر: ۱۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

پادشاه بحرین رسماً فرمان عادی‌سازی روابط با اسرائیل را صادر کرد!

در ادامه پروسه عادی‌سازی روابط مرتجعین عرب و رژیم صهیونیستی‌، پادشاه بحرین دستور داد سازمان موسوم به «مرکز جهانی همزیستی مسالمت‌آمیز ملک حمد» با حضور اعضای هیئت عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی تشکیل شود.

رژیم آل خلیفه در خیانت به آرمان فلسطین و مسلمانان، گوی سبقت را از سعودی‌ها ربود. طبق گزارش‌های منتشر شده، این بار نه یک هیئت در پوشش بازرگان یا یک مشاور سابق و...بلکه خود «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین دستور داده برای عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل گروهی موسوم به «مرکز جهانی همزیستی مسالمت‌آمیز ملک حمد» تشکیل شود. این مرکز از اعضای هیئت عادی‌سازی روابط با رژیم صهيونيستي که چند ماه پیش به فلسطين اشغالي سفر کرده بودند تشکیل شده است.