خشم کاربران فضای مجازی از سخنان شرمآور بازیگر زن!(اخبار ادبی و هنری)
اظهارات سخیف و شرم آور یک بازیگر زن سینما در جمع خبرنگاران خارجی در برلین، با واکنش و خشم کاربران فضای مجازی روبرو شد.
لیلی حاتمی دختر (زری خوشکام بازیگر فیلمفارسی) در آلمان، در نشستی رسانهای و با یاری و دیکته مانی حقیقی نوه جاسوس انگلیس، وقیحانه از اغتشاشگران داخلی حمایت کرد. این بازیگر در حالی در نقش وکیل مدافع منافقین و قمهکشان و اوباش کف خیابان ظاهر شد که جدا از شهادت دو پاسدار و بسیجی ، یک کودک و یک نوجوان و پدرش در اغتشاشات دی ماه، هفته پیش، چهار پلیس و بسیجی بدست دراویش داعشی به شهادت رسیدند!
یکی از واکنشها علیه سخنان زشت حاتمی، از سوی دبیر جشنواره فیلم فجر صورت گرفت. ابراهیم داروغهزاده نوشت:« كاش يكبار هم فيلمسازهاي ما به خبرنگارهاي آلماني ميگفتند نظرتون راجع به رابطه دولت آلمان و صدام و بمبهاي شيميايي و حلبچه و سردشت و... چيه؟» دیگری نوشت: «سرکار خانم لیلا حاتمی! فقط یک سؤال: آیا تصویر قبل و بعد از شهادت شهید حدادیان را دیدهاید؟ آیا تصویر شهید بدون سر نیروی انتظامی را دیدهاید؟ شرمندهاید برای کشورتان؟ کشوری که امنترین کشور منطقه و جهان است؟ البته شما حواستان جای دیگری بود وقتی داعش زنان و دختران سوری و ایزدی و عراقی را به بردگی میبرد و تا مرز ایران آمده بود!...» دیگری تاکید کرد که سخنان حاتمی آخرین تلاش برای کسب جايزه فيلم برلين بود. کاربری هم تاکید کرد: «چه تصویر کریه و دستپاچهای از خود به جای گذاشتید خانم حاتمی... هیچ وقت برای یک جایزه وطنت را نفروش و برای خارجی غش نکن!» هموطن دیگری نوشت:« خانم حاتمی! سواد سیاسی که نداری! تاریخ که نمیدانی! انگلیسی حرف زدن هم که بلد نیستی! عرق ملی هم که نداری...بدتر از همه نمک نشناسی! زشت پاسخ شهدا و مدافعان امنیت را دادی! کاش ملیت خود را عوض کنی! شرم بر تو!»