اعزام اولین کاروان دوچرخهسواری به مسابقات قهرمانی آسیا
اولین کاروان اعزامی دوچرخهسواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد سهشنبه تهران را به مقصد آستانه قزاقستان ترک خواهد کرد.
اولین گروه اعزامی جهت حضور در مسابقات دوچرخهسواری قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان متشکل از 16 دوچرخهسوار آقایان و بانوان در ردههای سنی (بزرگسالان – جوانان ) و 9 نفر همراه، بامداد روز سهشنبه 23 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد آستانه ترک خواهد کرد. به دلیل ناآشنا بودن اکثر بانوان دوچرخهسوار ردههای سنی بزرگسالان و جوانان با پیستهای چوبی استاندارد 250 متری، کاروان دوچرخهسواری یک هفته زودتر تهران را به مقصد آستانه ترک خواهد کرد تا رکابزنان بتوانند با پیست استاندارد دوچرخهسواری و شرایط آب و هوایی آشنا شوند.مسابقات دوچرخهسواری قهرمانی آسیا در مواد پیست و جاده از تاریخ 31 اردیبهشت ماه آغاز میشود و به مدت 2 هفته رکابزنان به رقابت خواهند پرداخت.
کاروان دوم اعزامی به مسابقات مورخ سیام اردیبهشت و گروه سوم مورخ ششم خرداد ماه تهران را به کشور قزاقستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این کشور ترک خواهند کرد.
کاروان دوم اعزامی به مسابقات مورخ سیام اردیبهشت و گروه سوم مورخ ششم خرداد ماه تهران را به کشور قزاقستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این کشور ترک خواهند کرد.