اعتراض به وزیر کشور در مورد امتیازدهی استانداران به وابستگانشان
نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه فراکسیون رهروان ولایت به سؤالات نمایندگان در موضوعات مختلف پاسخ داد و از جمله سؤالات و اعتراضات نمایندگان میتوان به سوءاستفاده استانداران و امتیازدهی آنها به وابستگانشان اشاره کرد.
اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با اشاره به جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این جلسه آقای وزیر به سؤالات، انتقادات و اعتراضات نمایندگان پاسخ داد.
نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: انتخاب و انتصاب فرمانداران و معاونین آنها و موضوع تعامل استانداران با نمایندگان نطنز از دیگر موضوعات مورد سؤال نمایندگان از وزیر کشور در جلسه فراکسیون رهروان ولایت بود که وزیر کشور پاسخهایی را ارائه کرد.
جلیلی در گفت و گو با فارس خاطرنشان کرد: سوءاستفاده استانداران و معاونین آنها و امتیازدهی آنان به وابستگانشان از جمله موضوعاتی بود که توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شد و مورد اعتراض جدی آنان بود.
نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: انتخاب و انتصاب فرمانداران و معاونین آنها و موضوع تعامل استانداران با نمایندگان نطنز از دیگر موضوعات مورد سؤال نمایندگان از وزیر کشور در جلسه فراکسیون رهروان ولایت بود که وزیر کشور پاسخهایی را ارائه کرد.
جلیلی در گفت و گو با فارس خاطرنشان کرد: سوءاستفاده استانداران و معاونین آنها و امتیازدهی آنان به وابستگانشان از جمله موضوعاتی بود که توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شد و مورد اعتراض جدی آنان بود.