کد خبر: ۱۲۶۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

هالیوود باز هم سراغ برنامه هسته‌ای کشورمان می‌رود(اخبار ادبی و هنری)

درحالی که فعالیت سینمای ایران در حوزه برنامه هسته‌ای کشورمان «تقریبا هیچ» بوده، رسانه‌ها خبر دادند که هالیوود برای بار چندم به این موضوع می‌پردازد. شبکه تلویزیونیHBO، کارنوال فیلمز انگلیس و کمپانی وارنر بنا دارند با همکاری یکدیگر سریالی با موضوع و به نام «استاکس نت» را بسازند. یعنی همان ویروسی که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا برای آسیب رساندن به برنامه هسته‌ای کشورمان ایجاد شد.
گفتنی است، سینمای آمریکا پیش از این در آثار دیگری چون سریال‌های «24»، «خانم وزیر»، «صفر جهانی»، «میهن» و فیلم‌هایی چون «ترانسفورمرز3»، «اورشلیم؛ شمارش معکوس» و ... به برنامه هسته‌ای ایران پرداخته بود.