کد خبر: ۱۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

از حضور خبرنگار نماها در جشنواره فجر تا فیلمسازی که به رسانه‌ها توهین کرد!(اخبار ادبی و هنری)

حضور افراد غیررسانه‌ای در سینمای اهالی رسانه که هر سال در جشنواره فیلم فجر توی ذوق می‌زند، امسال هم تکرار شد.


امسال با توجه به جدا شدن سینمای اهالی رسانه از سایر اصناف سینمایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، بهتر می‌توان به حضور خبرنگارها و خبرنگارنماها پی برد. نکته‌ای که حتی خبرگزاری ایسنا هم که پایگاه مدیر و برخی از کارکنان روابط عمومی جشنواره فیلم فجر هم هست در گزارشی به آن‌اشاره کرده است. گزارشی که به بهانه طرح پرسش‌های نازل و غیررسانه‌ای در نشست‌های خبری جشنواره و برخی از جلسات دیگر مطرح می‌شوند نوشته شده است. اما در این میان، برخی از سینماگران نیز به حاضران و خبرنگارها در جشنواره بی‌حرمتی می‌کنند. طوری که کارگردان یکی از فیلم‌ها در واکنش به سؤال خبرنگار یکی از رسانه‌های اصولگرا، به همه خبرگزاری‌های اصولگرا توهین کرد! برخی رسانه‌ها نیز نسبت به کیفیت بسیار پایین بولتن روزانه و کتاب فیلمشناخت جشنواره فجر انتقاد کرده‌اند.