انتقاد شدید عوامل فیلم «لاتاری» از برنامه «هفت»(اخبار ادبی و هنری)
بازیگر، کارگردان و تهیهکننده فیلم «لاتاری» از برنامه «هفت» انتقاد کردند.
برنامه «هفت» دوشنبه شب به گفت وگو با کارگردان «لاتاری» و نقد و بررسی این فیلم اختصاص داشت. اما صحبتهای مطرح شده در این برنامه با واکنش منفی عوامل لاتاری مواجه شد.
هادی حجازی فر، بازیگر فیلم «لاتاری» در فضای مجازی نوشت: «ضمن احترام به نظرِ منتقدینِ برنامه هفت درباره لاتاری ، از حسین مهدویان(کارگردان فیلم) به شدت ناراحتم که چرا با پشت دست نزد توی دهن مجریِ پَرت و بیاطلاعِ صبحگاهی برنامه ، آن هم زمانی که داشت داستانِ کامل و ریزِ فیلمِ اکران نشده را لایِ خواهش هایِ حسین ، تعریف میکرد. اگر مُجری در طول حیاتش لااقل پنج برنامه از هفتهای قدیمی را دیده بود میفهمید که اینکارش از بین بردن سرمایه و تلاشِ یک گروه بزرگ است. قهقرا از این بیشتر ؟» مهدویان هم در واکنش به نوشته بازیگرش، پاسخ داد: «معذرت میخوام، باید میزدم، خویشتنداری کردم»!
اما رضوی، تهیهکننده لاتاری هم در فضای مجازی از طرح عنوان جعلی برای خلیجفارس در برنامه «هفت» انتقاد کرد.