انتقاد 2 عضو شورای شهر رشت از اجرای نامطلوب آسفالت خیابانها و معابر
2 عضو شورای اسلامی رشت از هدر رفت بیتالمال در اجرای آسفالت خیابانها و معابر این شهر به شدت انتقاد کردند.
رشت- خبرنگار کیهان:
رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن انتقاد شدید از اجرای نامطلوب آسفالت معابر این شهر، اظهارداشت: در سال 1392 شاهد اجرای نابهنجار در حوزه آسفالت بودیم و تلاش کردیم با کمک متخصصان، فرآیندی ایجاد شود تا کیفیت اجرای آسفالت بهبود یابد اما با این حال همچنان شاهد اجرای نامطلوب آسفالت معابر و خیابانهای شهر رشت هستیم.
وی همچنین افزود: با وجود خرید تجهیزات جدید راهسازی توسط شهرداری رشت، باز هم کیفیت اجرای آسفالت معابر این شهر پایین بوده بهطوری که گویا چند قرن به عقب برگشتهایم.
رضا رسولی از امکانات نامناسب کارگران و استفاده از نیروهای خدمات شهری در اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر رشت نیز انتقاد کرد و گفت: مشخص نیست چرا نیروهای خدمات شهری و رفتگران رشت در اجرای پروژههای آسفالت معابر این شهر دخیل هستند و باعث تاسف است که ساختارهای غیرفنی و بیتوجهی به تصمیمات کمیسیونهای عمران و شورا، سبب شده چنین اجراهایی در حوزه آسفالت داشته باشیم.
وی تاکید کرد: فرآیند درست اجرای آسفالت درکمیسیونهای این شورا بارها بررسی و به شهرداری ابلاغ گردید، اما این فرآیند اصلا اجرایی نمیشود، از این رو انتظار دارم هیئت رئیسه شورا اعتراضهایم را به شهردار ابلاغ و اعضای شورا نیز نسبت به فجایعی که در این زمینه رخ میدهد، سکوت نکنند.
رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن انتقاد شدید از اجرای نامطلوب آسفالت معابر این شهر، اظهارداشت: در سال 1392 شاهد اجرای نابهنجار در حوزه آسفالت بودیم و تلاش کردیم با کمک متخصصان، فرآیندی ایجاد شود تا کیفیت اجرای آسفالت بهبود یابد اما با این حال همچنان شاهد اجرای نامطلوب آسفالت معابر و خیابانهای شهر رشت هستیم.
وی همچنین افزود: با وجود خرید تجهیزات جدید راهسازی توسط شهرداری رشت، باز هم کیفیت اجرای آسفالت معابر این شهر پایین بوده بهطوری که گویا چند قرن به عقب برگشتهایم.
رضا رسولی از امکانات نامناسب کارگران و استفاده از نیروهای خدمات شهری در اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر رشت نیز انتقاد کرد و گفت: مشخص نیست چرا نیروهای خدمات شهری و رفتگران رشت در اجرای پروژههای آسفالت معابر این شهر دخیل هستند و باعث تاسف است که ساختارهای غیرفنی و بیتوجهی به تصمیمات کمیسیونهای عمران و شورا، سبب شده چنین اجراهایی در حوزه آسفالت داشته باشیم.
وی تاکید کرد: فرآیند درست اجرای آسفالت درکمیسیونهای این شورا بارها بررسی و به شهرداری ابلاغ گردید، اما این فرآیند اصلا اجرایی نمیشود، از این رو انتظار دارم هیئت رئیسه شورا اعتراضهایم را به شهردار ابلاغ و اعضای شورا نیز نسبت به فجایعی که در این زمینه رخ میدهد، سکوت نکنند.