برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
ناصر پورعلیفرد توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون پرورش اندام را بر عهده بگیرد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیروز به ریاست غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و در حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان این مجمع ناصر پورعلیفرد با کسب 22 رای از 42 رای برای چهار سال به عنوان رئیساین فدراسیون انتخاب شد. عبدالمهدی نصیرزاده نیز 19 رای داشت و منصور عبدی یک رای بدست آورد. این برای چهارمین دوره است که پورعلیفرد رئیسفدراسیون میشود.
بعد از شمارش آرا نصیرزاده که با اختلافی نزدیک به پورعلی فرد نتیجه را باخته بود، به شمارش آرا اعتراض کرد که شمارش مجدد آرا توسط شعبانی بهار و در حضور نصیرزاده انجام شد و بعد از تثبیت آرا طرفداران پورعلی فرد غریو شادی سر داده و پیروزی کاندیدای خود ر ا جشن گرفتند! نکته عجیب اینکه برخی از کاندیداها که از خود بیخود شده بودند نیز با کف و سوت پیروزی پورعلی فرد را جشن گرفتند! پورعلی فردپس از انتخابش به عنوان رئیسفدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سؤال که به نظر میرسد وزارت ورزش و جوانان با صدور حکم مشاوری برای او در صدد بوده وی از انتخابات کنارهگیری کند، گفت: وزارت ورزش و جوانان تاکنون به کاندیدایی اعلام نکرده است که در انتخابات ثبتنام نکن. من خودم زمانی که میخواستم ثبتنام کنم نزد شعبانی بهار رفتم که او هم به من گفت «در این انتخابات ثبتنام کن و اگر نیاز شد به تو میگوییم که کنار بکش» که تا آخر هم به من چیزی نگفتند و مشاهده کردید که این موضوع امروز ثابت شد و من رای آوردم.