انتقاد انجمن روزنامهنگاران مسلمان از برخورد دولت با رسانهها(اخبار ادبی و هنری)
انجمن روزنامهنگاران مسلمان درباره برخوردهای توهینآمیز دولت با رسانهها بیانیهای صادر کرد.
در این بیانیه با اشاره به جمله تبلیغاتی حسن روحانی در دوران انتخابات که گفته بود «پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان» آمده است: افراد زیادی بودند که با این جمله هم مانند دیگر وعدههای داده شده مدتها مانور تبلیغاتی برگزار کردند و ظاهرا قرار بر این شده بود که در دولت جدید منتقدان با آزادی بیشتری به نقد عملکرد مسئولان بپردازند اما مدتی که گذشت مشخص شد این وعده هم مانند برخی وعدههای دیگر از جمله چرخیدن چرخ اقتصاد کشور همراه با سانتریفیوژها، حل شدن مشکل بیکاری، رونق کارخانهها، کاهش واردات، رفع معضلات بینالمللی بانکی و... تنها برای همان تبلیغات مناسب بود.
در ادامه میخوانیم: اما مسئله وقتی باعث تاسف بیشتر میشود که دولت اکنون به جای پاسخگویی به همان مطالباتی که خودش وعده آن را داده بود امروز در نقش اپوزیسیون قرار گرفته و به جای پاسخگویی دیگران را متهم میکند.بدون شک دولت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد. آنها میخواهند بدانند سرانجام وعدههای انتخاباتی چه شد. پرونده حقوقهای نجومی چگونه خاتمه یافت؟
در این بیانیه، خطاب به رئیسجمهور تصریح شده است: جناب آقای روحانی بگذارید یکبار دیگر ما هم مثل شما پناه ببریم به خدا از بستن دهان منتقدان!