کد خبر: ۱۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان 153 تختخوابی قائم(عج) تویسرکان تا پایان سال


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بیمارستان 153 تختخوابی قائم(عج) تویسرکان 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
جعفر علیزاده در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 153 تختخوابی قائم(عج) شهرستان تویسرکان اظهار کرد: تا پایان سال جاری برخی از بخش‌های بیمارستان شهرستان تویسرکان تحویل دستگاه بهره‌بردار
 می‌شود.
وی افزود: این پروژه اکنون به بیمارستان 153 تختخوابی ارتقا یافته که از بخش‌های متنوع تخصصی و درمانی مانند ایزوله، دیالیز، سی.تی. اسکن، آی.سی.یو، سی.سی. یو،ال.دی‌آر، فیزیوتراپی، آندوسکپی و... برخوردار
است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان همدان در سال 94 بود که باید تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسید، گفت: افزایش حدود 50 درصدی تخت‌ها و بخش‌های تخصصی و درمانی این بیمارستان سبب افزایش اعتبارات مورد نیاز و زمان بیشتر برای تکمیل این
 طرح شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل می‌شود که علاوه‌ بر شهرستان تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد.
علیزاده ضمن اظهار رضایت از روند اجرای این پروژه یادآور شد: بیمارستان قائم(عج) تویسرکان اکنون با توجه به روند مثبت اجرایی خود از 78 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و روزانه به صورت میانگین 170 نفر در پروژه مشغول به کار هستند.
وی افزود: در حال حاضر 60 تخت به این پروژه و یک طبقه زیرزمین به این بیمارستان اضافه شده است.