کد خبر: ۱۲۴۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

پنجمین برد متوالی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان رقم خورد

نخستین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با پیروزی ذوب آهن برابر استقلال خوزستان و ثبت پنجمین برد متوالی برای این تیم به پایان رسید.

اولین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال دیروز میان دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود.ذوب آهن توانست با گل های محمدرضا عباسی (دقیقه ۸۱) و مرتضی تبریزی (دقیقه ۸۳) از سد حریف خود عبور کند. این تیم با کسب سه امتیاز از این بازی توانست ۳۵ امتیازی شده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.
پیش‌تر قرار بود این بازی، دوشنبه دوم بهمن ماه برگزار شود اما به علت آلودگی هوای شهر اهواز لغو شد.