کد خبر: ۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان از سفر قریب‌الوقوع نواز شریف به ایران خبر داد

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد: سفر آتی نخست‌وزیر این کشور به تهران به افزایش همکاری‌های ایران و پاکستان کمک خواهد کرد.

«تسنیم اسلم» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود گفت: ما به دنبال بازدید نواز شریف از ایران و دیدارهایش با مقامات ایرانی هستیم. وی افزود: امیدواریم که این سفر بتواند راه‌های بیشتری را برای همکاری میان دو کشور ایجاد کند و مفید باشد.
خانم اسلم همچنین ابراز داشت که نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان قرار است تا پیش از پانزدهم ماه مه به ایران سفر کند. به گزارش ایسنا؛ گفتنی است سرتاج عزیز، وزیر امور خارجه پاکستان پیش از این گفته بود اسلام‌آباد متوجه اهمیت روابطش با تهران هست و کار روی تعیین زمان دقیق سفر نواز شریف به تهران ادامه دارد.