کارکنان شرکت بزرگ عربستانی در اعتراض به بحران مالی دست از کار کشیدند
کارکنان شرکت «سعودی اوجیه» با تحصن در برابر سفارت عربستان در لبنان خواستار دریافت حقوق خود شدند. گفته میشود این افراد ماههاست حقوقی دریافت نکردهاند.
به گزارش فارس، کارمندان شرکت «سعودی اوجیه» در برابر سفارت عربستان در بیروت تحصن کردهاند. بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، تحصنکنندگان، پارچهنوشتههایی در دست داشتند که از پادشاه عربستان «سلمان بن عبدالعزیز» میخواست همانطور که سه میلیارد دلار به «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا هدیه داده، حقوق کارمندان این شرکت را نیز بپردازد. رسانههای عربستانی تلاش کردند اعلام کنند این تظاهراتها در برابر منزل «سعد الحریری» در بیروت برگزار شده است. سعودی اوجیه، شرکت شبکهای عربستانی است، که در حوزههای ساختوساز فعالیت میکند.