در نامهای به آفکام مطرح شد
شکایت سفارت ایران در لندن از فعالیت ضدایرانی برخی رسانههای فارسیزبان انگلیس
سفارت کشورمان در پی تلاش برخی رسانههای خبری فارسی زبان در ترغیب معترضان در ایران به شورش، در نامهای به نهاد عالی نظارت بر رسانهها و شبکههای صوتی و تصویری انگلستان(آفکام) خواستار اقدامات لازم برای توقف خبرسازی ناسالم این شبکهها شد.
یک منبع آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن اعلام کرد که آن سفارت با ارسال نامهای به نهاد عالی نظارت بر رسانهها و شبکههای صوتی و تصویری انگلستان (آفکام) درخواست کرده است که با توجه به آنکه برخی از رسانههای خبری فارسی زبان مستقر در انگلستان با نقض صریح قوانین داخلی انگلستان و قوانین بینالمللی تلاش بسیاری را طی روزهای اخیر برای ترغیب معترضان در ایران به شورش و درگیری مسلحانه به عمل آوردهاند، لازم است آفکام برای توقف خبرسازی ناسالم این شبکهها با هدف صیانت از اطلاعرسانی حرفهای اقدامات لازم را اتخاذ کند.