برگزاری جشن تولد دختر نوجوان اهوازی در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان
اهواز- خبرنگار کیهان:
دختر نوجوان اهوازی تولدش را در کنار جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان بوستان اهواز برگزار کرد.
بانو شهریاری مادر این دختر نوجوان به خبرنگار ما گفت: دوست داشتم جشن تولد 13 سالگی دخترم را به صورت غافلگیرکنندهای برگزار کنم. یک روز که برای کاری به صورت اتفاقی از مقابل بیمارستان بوستان که محل نگهداری جانبازان اعصاب و روان دفاع مقدس است عبور میکردم ایده برگزاری جشن تولد دخترم در کنار این یادگاران عزیز به ذهنم خطور کرد.
وی افزود: همه مادران و پدران این سرزمین سلامت و امنیت امروز فرزندانمان را مدیون رشادت و از جانگذشتگیهای این جوانمردان هستند و باید فرزندانمان را با این اسطورههای خاموش آشنا کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری جشن تولد باعث مسرت و شادی جانبازان شد افزود: این اسوههای ایثار اذعان داشتند که این اولینبار است که کسی جشن تولد فرزندش را در آسایشگاه و کنار ما برگزار میکند.