kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

مردم در شهرهای مختلف با خروش علیه آشوبگران خواستار برخورد قاطع با آنان شدند



مردم در سراسر کشور با برپایی راهپیمایی و تجمعات، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود از این تحرکات عداوت‌آمیز را اعلام و حمایت قاطعانه خود را از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مردم اهواز با حضور در همایش عاشورائیان ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تحرکات اخیر ضد انقلاب در کشور را محکوم کردند. حجت‌الاسلام حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در این همایش با تأکید بر اینکه باید در دفاع از ولایت فقیه استوار و محکم بود، تصریح کرد: اغتشاشگران کف روی آب هستند. این‌ها مردانگی ندارند و به نوامیس مردم توهین کردند.
وی گفت: ما از رکود اقتصادی و بیکاری نگرانیم اما دست آشوبگران را قلم خواهیم کرد.
مردم دورود هم با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن آشوب و اغتشاش ضد انقلاب و ابراز خشم و انزجار از این اقدامات خصمانه، حمایت قاطعانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.
به گزارش مهر، مردم شهر نورآباد لرستان نیز با حضور خودجوش و گسترده خود در خیابان‌های شهر، آشوبگری و تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران را محکوم کردند.
مردم نورآباد با سر دادن شعار «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» و «هم ایران هم قرآن جانم فدای اسلام» طومار آشوبگران را در هم پیچیدند و آرامش را به شهر برگرداندند. اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با در دست داشتن عکس‌ها و پلاکاردهایی ضمن پشتیبانی و حفاظت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، انزجار و خشم خود را نسبت به اغتشاشگران اعلام کردند.
خیل عظیم مردم بصیر و شهیدپرور تاکستان نیز عصر دوشنبه با سردادن شعارهایی چون «ما همه با هستیم پشت ولایت هستیم» و «ای مزدور فتنه‌گر ننگت باد» ضمن محکومیت اقدام برخی افراد در آتش زدن اماکن عمومی و تخریب شهر، حمایت همه‌جانبه خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را اعلام کردند. تاکستانی‌ها حرکت خود را از جلوی درب حوزه علمیه به سمت شهرداری تاکستان آغاز کردند. مردم انقلابی این شهرستان با در دست داشتن برگه‌هایی از قرآن‌های سوخته شده توسط فتنه‌گران، این حرکت را وقیحانه و غیرقابل بخشش دانستند و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.
بر پایه این گزارش، مردم ایلام هم با تجمع در میدان ۲۲ بهمن با محکومیت هنجارشکنی فرصت‌طلبان در ایلام تاکید کردند مطالبات و مشکلات اقتصادی و معیشتی باید از راه‌های قانونی پیگیری شود.
به گزارش تسنیم، به دنبال ایجاد آشوب در برخی از نقاط کشور جمعی از عشایر عرب خوزستان نیز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضور یافته و ضمن دیدار با آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، برائت خود را از اغتشاشگران و آشوبگران اعلام و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
بر اساس این گزارش، مردم زنجان هم که از اقدامات اغتشاشگران در دو روز اخیر به ستوه آمدند در محکومیت آشوبگران تجمع کردند. این حرکت مردمی با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر منافق از مزار پایین زنجان آغاز شد. مردم در تجمع میدان انقلاب حیدر حیدرگویان، یکصدا فریاد می‌زدند که امشب تکلیف آشوبگران را مشخص می‌کنیم و تا آخرین لحظه در صحنه می‌مانیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از چهره‌های شاخص حاضر در این تجمع مردمی بود و استاد ولی‌الله کلامی شاعر آئینی و پرافتخار کشور نیز به شعرخوانی در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشگران پرداخت.
همچنین، در پی اغتشاش روز گذشته فتنه‌گران در کاشان، راهپیمایی عظیم مردم کاشان و آران و بیدگل با حضور ده‌ها هزار نفری در کاشان برگزار شد. مردم کاشان از همان ساعات اولیه شروع راهپیمایی از چهارراه شاهد تا میدان جهاد در راهپیمایی حضور یافتند و با شعارهای ضد آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و منافقان انقلاب، خشم و نفرت خود را نسبت به ایادی استکبار نشان دادند.
مردم ولایتمدار شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، در محکومیت آشوب و اغتشاش که توسط جمعی از اخلالگران و دعوت کانال‌های خبری معاند، در کاشان رخ داد، با حضور ده‌ها هزار نفری خود مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند.