کد خبر: ۱۲۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

قاسمی: رأی مثبت ایران به قطعنامة مربوط به میانمار ارسال شد



سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که رای مثبت جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه مربوط به نقض حقوق بشر در میانمار امروز با ارسال یادداشت رسمی به دبیرخانه سازمان ملل متحد ثبت گردید.
به گزارش فارس، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با تکرار موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسلمانان آواره میانمار و محکومیت جنایات وحشیانه نیروهای نظامی علیه آنان، خاطر نشان کرد: عدم شرکت کشورمان در رای گیری مربوط به نقض حقوق بشر در میانمار با عنایت به برخی ابعاد فنی و کارشناسی بوده است؛ اما با توجه به اهمیت ملاحظات سیاست خارجی جمهوری اسلامی و مبانی اصولی سیاست خارجی کشور، امروز با ارسال یادداشت رسمی به دبیرخانه سازمان ملل متحد، رای مثبت جمهوری اسلامی ایران به این قطعنامه ثبت گردید.