کد خبر: ۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

شیمون پرز: عربستان و کویت کافی نیست با همه کشورهای عربی باید رابطه داشته باشیم

رئیس رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که تل‌آویو در سریع‌ترین زمان ممکن با همه کشورهای عربی رابطه برقرار کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از النشره، شیمون پرز در یک نطق ویدئویی که به مناسبت شصت و ششمین سالگرد تاسیس این رژیم منتشر شد اظهار داشت، ما تاکنون با عربستان و کویت رابطه برقرار کرده‌ایم اما کافی نیست و باید با همه کشورهای عربی رابطه برقرار کنیم.
وی مدعی شد که اسرائیل در مسیر صلح گام برمی‌دارد و باید با همه کشورهای عربی در سریع‌ترین زمان ممکن به صلح برسد.
پیش از این نیز آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل فاش کرده بود که تل‌آویو با عربستان سعودی و کویت رابطه محرمانه برقرار کرده است.
مقامات قطری نیز پیشتر اعلام کرده بودند اسرائیل دوست و برادر آنهاست و با رژیم تل‌آویو ارتباط برقرار کرده‌اند.