kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* اینکه گفته می‌شود پیامبر شنود نداشت اولاً پیامبر متصل به وحی بود مواردی که لازم بود خداوند به او اطلاع دهد توسط حضرت جبرئیل ابلاغ می‌کرد. ثانیاً پیامبر به وعده دشمن اعتماد نداشت ثالثاً خلف صالحش با مردم و مستضعفین همنشین بود و با کفش پا روی فرش آنها نمی‌گذاشت. رابعاً پیامبر در کاخ زندگی نمی‌کرد. خامساً اعتقاد به خدا حرف اول و آخر را می‌زد و جایی برای کدخدا نمی‌ماند. همانند مردم زندگی می‌کرد که برخی تازه واردها او را نمی‌شناختند. در بین مردم سوار بر مرکب و اسب با آنها سخن نمی‌گفت و... شب انتخابات حقوق حقه مردم را 10 روز جلوتر نمی‌داد و یارانه قطع شده آنها را وصل نمی‌کرد، نفوذی‌ها را در جلسات سری راه نمی‌داد. در محل کارش سونا و جکوزی خصوصی و وزرای میلیاردی نداشت!!! با مردم پنهانکاری و قراردادهای محرمانه نداشت، منتقدین را به جهنم حواله نمی‌داد و...!!!
1132---0919
* تشویق جوانان به استفاده از شبکه‌های مجازی و تأکید بر اینکه نباید نظارت و کنترلی روی آن باشد، بعضاً نتیجه‌اش شیطان‌پرستی و تشکیل پارتی‌های مختلط پسر و دختر با انواع فساد است.
6290---0915
* عدم کنترل و نظارت دقیق عملکرد گمرک‌های کشور است که بخش اعظم مشکلات اقتصادی را پدید می‌آورد تا زمانی که به ورود کالاها از گمرک‌های کشور نگاهی انقلابی و مصمم نداشته باشند هر روز باید شاهد بیکار شدن تعداد زیادی از نزدیکانمان یا شاید خودمان باشیم.
7649---0913
* تیترها و مطالب کیهان در موضوع بودجه سال 97 روشنگرانه بود. مردم باید متوجه بشوند که با این دولت بر سر کشور چه می‌آید.
گودرزی
* خدا کند هدف از این فشارهایی که مدیران ناتوان به مردم می‌آورند این نباشد که ملت نسبت به اصل این نظام قوام یافته از خون‌های پاک شهیدان دلسرد و ناامید بشوند.
5121---0914
* مردم چگونه می‌توانند در مورد بودجه 97 اظهار نظر کنند! وقتی به کوچک‌ترین مطالبات‌شان توجه نشده و دولت هم با دستان خالی و چهره‌ای حق به جانب فقط دیگران را متهم می‌کند؟
2298---0919
* میزان حقوق کارمندان و کارگران برای حذف یارانه‌ها منطقی نیست چرا که اکثر آنان بیشتر از نصف حقوق خود را صرف پرداخت اقساط وام مسکن و... می‌کنند.
9678---0912
* یکی بر سر شاخ بن می‌برید. آقای روحانی! مدعی می‌شوید حتی برای انشعاب آب سوال می‌کنند وضو می‌گیرید!! آیا می‌خواهید دشمنان نظام را شاد کنید. اینکه مردم وعده‌های به زمین مانده‌تان را فراموش کنند راه‌های دیگری هم دارد! این نظام ملک شخصی نیست. ثمره هزاران هزار شهید است...
دولابی
 * با کسانی که به بیت‌المال دستبرد می‌زنند،‌ خیانت می‌کنند، چند صد میلیارد وام می‌گیرند و پس نمی‌دهند و باعث عدم اشتغال جوانان و وادادگی و گرایش به اعتیاد آنها می‌شوند، کسانی که وعده‌های صد روزه می‌دهند و به وعده‌ها عمل نمی‌کنند، کسانی که به آرمان‌های امام، شهدا و ولایت خیانت می‌کنند و... دستگا‌ه قضایی وظیفه خطیری در برخورد با آنها به عهده دارد واقعا چرا چند نفر از این‌ها را از مشاغل دولتی محروم نمی‌کنند؟
7345---0919
* آیا ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه عربده‌های شیطان بزرگ و همراهی دولت‌های کثیف اروپایی به ویژه فرانسه با او را نمی‌بینند که لحظه‌شماری برای دیدار با رئیس جمهور فرانسه می‌کنند؟! چرا با پشتیبانی ملت برخورد محکم و از موضع عزت با آنها نمی‌شود؟! طی این 5 سال آن لبخندها، قدم زدن‌ها، تلفنی گفت‌وگو کردن‌ها و مودب خطاب نمودن‌ها و... چه تاثیر مثبتی در مواضع این نابکاران داشت؟ چرا این همه وقت‌کشی کردید؟ چرا هستی ملت را بخشیدید و افسار پاره دریافت کردید؟!
شکیبا
* برجام خیانت نبود، ولی بلاهت بود. هرچند این تعبیر ناقصی است،‌ اما متاسفانه قمار بر سر دود کردن صنعت‌گرانسنگ هسته‌ای و ریختن بتن امیدواری قلب هزاران نخبه عاشق،‌ به‌طوری زیر دندان شیطان بزرگ‌مزه کرده و لذا برای نابود کردن صنعت گرانسنگ دیگری خیز برداشته و برای اجرای آن لحظه شماری می‌کند.
7977---0912
* اظهارات گستاخانه امانوئل ماکرون و ژان ایولودریان رئیس‌جمهور و وزیر خارجه فرانسه در مورد برنامه موشکی ایران، نشان‌دهنده همسو و همراه بودن دولت حقیر فرانسه با دولت جنایتکار شیطان بزرگ می‌باشد. رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه باید در اقدامی قاطع سفر آتی ماکرون و لودریان را به ایران لغو نمایند.
نوربخش- مشهد مقدس
* چرا دولت در قراردادهای طویل‌المدت گاز را به ثمن بخس (زیر قیمت تولید) صادر می‌کند ولی قیمت سوخت داخل کشور را به یکباره 50 درصد افزایش می‌دهد؟! مگر مردم فرزندان نامادری هستند و بیگانه برادر؟!
5530---0936
* دادستان کشور بعد از 5 سال که مردم از دست داشتن دولتمردان در امر قاچاق گلایه کرده‌اند به این حقیقت اعتراف کرده است! چرا دستگاه قضایی از مردم عقب‌تر حرکت می‌کند؟
5364---0912
* قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای از 12 هزار تومان به 20 هزار تومان رسیده است. سخنگوی دولت چگونه چشم به چشم مردم می‌اندازد و می‌گوید چیزی گران نشده است؟
اسدی
* دولت برای توجیه افزایش قیمت بنزین می‌گوید قیمت آن در اروپا لیتری 4 هزار تومان است ولی نمی‌گوید حقوق یک کارگر در اروپا چقدر است.
2770---0912
* علت پایین بودن قیمت میوه و متضرر شدن کشاورزان، عدم بازاریابی، بازرسی و کنترل دستگاه‌های متولی در امر کشاورزی است. کشور روسیه بهترین بازار میوه در دنیا بود. آقایان چه کار مثبتی برای صادرات به آن داشتند؟
2317---0911
* مسئولین دولتی اظهار می‌دارند از سال 92 بنزین را گران نکرده‌ایم. گویا فراموش کرده‌اند که بنزین سهمیه 600 تومانی را حذف کردند و به هزار تومان رساندند! این گران کردن و از جیب مردم برداشتن نبود؟!
5308---0916
* آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی اخیر خود باز شعار داده‌اند که ما مسئولان باید در اتاق شیشه‌ای زندگی بکنیم و مردم بتوانند ببینند. به ایشان بفرمایید با نابود کردن تولید داخلی کشور و رکودی که در سراسر ایران حاکم شده نیازی به زندگی شیشه‌ای نیست. مردم با پرداخت هزینه سنگین در این چند سال کاملا متوجه میزان توانایی و صداقت این دولت و دولتمردان آن شده‌اند.
یک شهروند
پاسخ شرکت ارتباطات سیار ایران
* در پاسخ به مطلب مندرج در ستون «کیهان و خوانندگان» روزنامه وزین (صفحه 2، مورخ 96/9/19) با موضوع «قیمت هر گیگابایت اینترنت همراه»، به اطلاع می‌رساند: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها سقف قیمتی اینترنت همراه آزاد (بدون بسته) را مشخص کرده که همراه اول با کاهش تعرفه خود به زیر سقف اعلام شده به ازای هر کیلوبایت برای سیم‌کارت دائمی 0/4 ریال و برای سیم‌کارت اعتباری 0/6 ریال تعیین کرده است؛ اپراتورهای تلفن همراه جهت ارائه خدمات مقرون به صرفه، بسته‌های متنوع اینترنت طراحی کرده که نسبت به تعرفه آزاد بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند. به عنوان مثال در دو بسته 4 گیگابایتی (2+2) ماهانه که قیمت آن 12 هزار تومان است و بسته 5 گیگابایتی ماهانه که قیمت آن 15 هزار تومان است، هر گیگ 3000 تومان می‌شود. از سوی دیگر طبق قانون، تعرفه اینترنت همراه و ثابت متفاوت و قابل مقایسه نیست؛ در نتیجه ادعای آقای مجتبی گروسی صحیح نیست.»