بازرسان آژانس امروز از معدن ساغند و کارخانه اردکان بازدید میکنند
تیم بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای بازدید از معدن ساغند یزد و کارخانه تغلیظ اردکان یکشنبه شب وارد تهران شدند.
تیم بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به منظور گفتوگو با مسئولان سازمان انرژی اتمی و بازدید از معدن ساغند و کارخانه اردکان یزد یکشنبه شب وارد تهران شدند.
تیم بازرسان آژانس به ریاست «ماسیمو آپارو» رئیس تیم بازرسان آژانس و مدیر کل پادمان منطقه B آژانس در چارچوب توافق 7 مادهای ایران و آژانس و به منظور بازدید از معدن ساغند یزد و کارخانه تغلیظ اردکان دیروز (دوشنبه) در سازمان انرژی اتمی با مسئولان پادمان این سازمان گفتوگو کردند و امروز (سهشنبه) نیز از معدن ساغند یزد و کارخانه تغلیظ اردکان بازدید میکنند.
یک مقام مسئول در سازمان انرژی اتمی در گفتوگو با ایرنا گفت: در جلسه (دوشنبه) با آپارو درباره رهیافت پادمانی راکتور اراک با حضور مسئولان این راکتور و سازمان انرژی اتمی بحث و گفتوگو شد.
وی که خواست نامش بیان نشود، تصریح کرد: گفتوگو درباره رهیافت پادمانی راکتور اراک یکی از هفت مورد توافقات با آژانس است.
بازرسان امشب تهران را به مقصد وین ترک میکنند.
تیم بازرسان آژانس به ریاست «ماسیمو آپارو» رئیس تیم بازرسان آژانس و مدیر کل پادمان منطقه B آژانس در چارچوب توافق 7 مادهای ایران و آژانس و به منظور بازدید از معدن ساغند یزد و کارخانه تغلیظ اردکان دیروز (دوشنبه) در سازمان انرژی اتمی با مسئولان پادمان این سازمان گفتوگو کردند و امروز (سهشنبه) نیز از معدن ساغند یزد و کارخانه تغلیظ اردکان بازدید میکنند.
یک مقام مسئول در سازمان انرژی اتمی در گفتوگو با ایرنا گفت: در جلسه (دوشنبه) با آپارو درباره رهیافت پادمانی راکتور اراک با حضور مسئولان این راکتور و سازمان انرژی اتمی بحث و گفتوگو شد.
وی که خواست نامش بیان نشود، تصریح کرد: گفتوگو درباره رهیافت پادمانی راکتور اراک یکی از هفت مورد توافقات با آژانس است.
بازرسان امشب تهران را به مقصد وین ترک میکنند.