kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* عرض تسلیت دارم به تمام هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه، ایران اسلامی سراپا عزادار است و همنوا با داغ‌دیدگان به سوگ نشسته است.
1490---0919
* از مسئولان اجرایی درخواست می‌شود حال که زوار اربعین الحمدالله بدون مشکل خاصی به کشور برگشته‌اند از پول بیمه و پارکینگ خودروها که میلیاردها تومان می‌شود و از زوار گرفته شده، برای کاهش مشکلات زلزله‌زدگان و مناطق آسیب‌دیده استفاده کنند.
حسامی
* در شأن ریاست جمهوری کشوری مثل ایران نیست که شخص رئیس‌جمهور در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه داخل ماشین و با چند لایه محافظ و گارد با مردم مصیبت‌دیده صحبت بکند.
دکتر طوسی‌زاده
* حضور رئیس‌جمهور در این بحبوحه مشکلات استان کرمانشاه که یک کار صرفا تبلیغاتی بود چه باری را از دوش مردم این منطقه برداشت؟ وقتی می‌گویند نباید از ماشین پیاده شوند اصلا برای چه به میان مردم مصیبت‌دیده این مناطق رفته‌اند؟
ذوالفقاری- تهران
* مبادا کیهان از کاستی‌ها در رسیدگی به وضعیت هموطنان عزیز زلزله‌زده مطلبی بنویسد چون احتمالا از نظر برخی خلاف مصالح امنیت ملی باشد.
9234---0922
* این روزها کیهان بیشتر از گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و محبوب‌تر از گذشته شده است.
6172---021
* از استاد برجسته تاریخ جناب دکتر رجبی دوانی به خاطر یادداشت «کیهان تاوان کدام گناه را می‌دهد» تقدیر و تشکر می‌کنم. توقیف دو روزه کیهان اهانت به تمام کسانی بود که دغدغه دین، وطن، اسلام، انقلاب و نظام را دارند. اهانت به خون مقدس شهدا بود. از امت حزب‌الله می‌خواهم به خاطر این ظلم که بر جبهه مقاومت روا داشته شده برخورد قضایی با هوچی‌گران دولتی را مطالبه کنند.
شکیبا
* کیهان پشتوانه مردمی دارد پس باید بر مواضع عدالت‌خواهانه گذشته‌اش اصرار داشته باشد.
1309---021
* بعد از 2 روز توقف چاپ کیهان اولین نسخه روزنامه را که تهیه کردم به طور کامل آن را مطالعه کردم که حدود 6 ساعت زمان برد. بدخواهان کیهان پاسخی برعکس خواسته‌شان دریافت کردند.
مریم مالواجردی
* کیهان یک تنه جلوی حرامخواران ایستاده و افشاگری‌های آگاهانه و دلسوزانه را فقط برای عزت و اقتدار همه‌جانبه کشور انجام می‌دهد اما برخی به جای بهره‌بردن از این نقدها در اصلاح امور، به داغ و درفش متوسل می‌شوند، همان کسانی که به خدا پناه می‌بردند از بستن دهان منتقدان!
4364---021
* مردم از مواضع انقلابی کیهان راضی‌اند و خواستار ادامه این مسیر، در روزنامه‌اند. فقط تعدادی مدعی ژن خوب هستند که از کیهان واهمه دارند و الا کیهان همواره حامی مردم بوده است نه مدیران حرامخوار و مفسدان اقتصادی.
1452---021
* من به نمایندگی تعدادی از مادران شهدا از زحمات و خدمات ارزشمند آقای شریعتمداری و پرسنل کیهان سپاسگزارم.
ز- ف - تهران
* آیا تیتر کیهان که یک دهم تیترهای تهدیدآمیز و سراسر توهین نشریات آل‌یهود، امارات و... علیه ایران نمی‌شود امنیت ملی را تهدید می‌کند یا سیگنال‌های بعضی‌ها به آل سعود که نگران نباشید ما اینجا هوای شما را داریم!
سیدکیومرث
* از تعطیل شدن 2 روزه کیهان متاسف شدیم. دولت با این انتقام کور از افشاگری‌های کیهان نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
غلامحسین
* با جیغ بنفشی که بنفش‌ها در توقیف روزنامه وزین و مردمی کیهان کشیدند معلوم شد که منطقی جز هوچی‌گری و زورگویی ندارند.
مهدوی- تهران
* آیا وقتی 2 تابعیتی‌ها و جاسوسان آمریکا به تیم مذاکره‌کننده و دولت نفوذ پیدا کرده‌اند مصالح ملی به خطر نیفتاد؟ چنین دولتی به تیتر کیهان برچسب «مغایرت با مصالح ملی» می‌زند؟
2811---021
* نفس نامردان و حرامخواران با چاپ مجدد کیهان دوباره به شماره افتاده است و رسالت کیهان در جهت حمایت از محرومین و مصالح امنیت ملی ادامه خواهد داشت. زیرا کیهان پیرو خط ولایت است.
ب- قنبری
* اخبار کیهان همواره در حفاظت از منافع و امنیت ملی بود. افشای فیش‌های نجومی، قراردادهای محرمانه نفتی و... اگر افشا شده برای حفظ مصالح ملی و امنیت کشور بود اما کینه برخی که کاسبان اصلی این فسادها بودند، بالاخره جایی باید بروز کند.
8064---026
* کسانی که سخن و فرمایش ولی امر خود را نادیده گرفته و به مذاکرات بی‌خاصیتی تن داده و از این کار دستاورد «هیچ» و خسارت محض را نصیب کشور کرده‌اند آیا برخلاف امنیت ملی گام برنداشته‌اند؟ کسانی که افرادی را در بدنه دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جا دادند که جاسوس آمریکا بودند، برخلاف مصالح ملی گام برنداشتند؟
4734---0912 و 6960---0936
* جریان عبری، عربی این روزها با استعفای ساختگی حریری به مردم لبنان فشار می‌آورند که بین حزب‌الله و معیشت یکی را انتخاب کنید. این چیزی است که قرار است با اجرای تحریم کاتسا در ایران هم اجرا کنند. یعنی بگویند یا سپاه انقلابی یا معیشت و صلح! البته این دوقطبی‌سازی در همان لبنان هم تاکنون به شکست انجامیده است، ایران اسلامی که جای خود دارد.
3104 ---- 0912
* آقای جهانگیری چندی قبل (ظاهرا در نمایشگاه مطبوعات) گفتند فساد را با کمک مطبوعات ریشه‌کن کنیم! عرض می‌کنم منشأ بسیاری از فسادها دروغ است و با دروغ آغاز می‌شود، اصولا با وعده‌های عملی نشده در این چند سال چگونه می‌خواهید با فساد مبارزه کنید؟!
انورشکاری
* مکرون اظهار داشته که برای طرح مذاکرات موشکی ایران قرار است به ایران سفر کند، با توجه به اظهارات ضدایرانی این فرد چه لزومی دارد که برای استقبال از او فرش قرمز پهن شود؟ تا شاهد گستاخی‌های بیشتر مقامات فرانسوی و بلکه به طور کلی غربی باشیم؟
3885 ---- 021
* چرا دولتمردان ما این همه کمک به اقتصاد درحال فرو ریختن فرانسه پلید و ملعون یار صدام و پلیس بد مذاکرات هسته‌ای و هم‌فکر شیطان بزرگ با قراردادهای طویل‌المدت می‌کنند؟!
9590 ---- 0914
* کشورهای آسیایی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دلار را از تمام مبادلات تجاری خود حذف کنند. کشورهای عضو جبهه مقاومت و کشورهای بزرگی مثل چین و روسیه باید پیشقدم این اقدام شوند.
3819 ---- 0916 و 3949 ---- 0912