kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

اخبار ورزش جهان


کریستیانو رونالدو برابر عربستان به میدان نمی‌رود
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که از کریستیانو رونالدو در دیدار برابر عربستان استفاده نخواهد کرد.تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال قرار است که در دیداری دوستانه به مصاف عربستان برود.دوستداران فوتبال در عربستان بی‌صبرانه در انتظار حضور کریستیانو رونالدو در این دیدار بودند اما این بازیکن بزرگ در این دیدار به میدان نخواهد رفت. سانتوس، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال فهرست بازیکنان خود برای دیدار دوستانه برابر عربستان را اعلام کرد که در بین آنها نامی از رونالدو وجود ندارد. او تاکید کرد که به رونالدو استراحت می‌دهد و در این دیدار از او استفاده نخواهد کرد. به غیر از رونالدو دیگر بازیکنان سرشناس پرتغال برابر عربستان حضور خواهند داشت.
دیدار با ساسولو آخرین فرصت مونتلا
دیدار برابر ساسولو آخرین فرصت سرمربی میلان است و هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی باعث اخراج او خواهد شد. میلان در هفته دوازدهم رقابت‌های سری A امروز باید به مصاف ساسولو برود. رسانه‌های ایتالیایی از این دیدار به عنوان آخرین فرصت مونتلا یاد کردند و نوشتند هر نتیجه‌ای به جز پیروزی برابر ساسولو، به پایان همکاری با این مربی جوان خواهد انجامید. گاتزتا دلو اسپورت در صفحه نخست خود نوشت: آخرین فرصت؛ یا پیروزی یا خداحافظی. گتوزو بهترین گزینه برای جایگزینی.میلان در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد ناامید‌کننده‌ای از خود نشان داده و با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جای دارد و با تیم صدرنشین ۱۵ امتیاز فاصله دارد.
جوکوویچ از فهرست ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج می‌شود
نواک جوکوویچ که به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه آرنج تنها می‌تواند با دست چپ خود بازی کند، هفته‌ آینده از فهرست ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج می‌شود.نواک جوکوویچ از ماه جولای تنها دو بار مسابقه داده است. او هفته‌ آینده از لیست ۱۰ نفر برتر تنیس جهان خارج می‌شود. این اولین بار از سال ۲۰۰۷ است که جوکوویچ در ۱۰ نفر برتر تنیس نخواهد بود.جوکوویچ از زمان برگزاری مسابقات ویمبلدون دچار آسیب‌دیدگی‌ شد. اکنون او تنها با دست چپ خود قادر به مسابقه دادن است.جوکوویچ ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد این ماه در مسابقات ابوظبی شرکت کند. روز جمعه هفته گذشته رافائل نادال، تنیسور شماره یک جهان نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از مسابقات مسترز پاریس کناره‌گیری کرد.
ژکو پیشنهاد پرزرق و برق چینی‌ها را رد کرد
مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم پیشنهاد هنگفتی که از یکی از باشگاه‌های سوپرلیگ چین داشته است را رد کرد.باشگاه رم و مهاجم بوسنیایی‌اش یک پیشنهاد قابل توجه از سوپرلیگ چین را که حقوق این بازیکن ملی‌پوش را به 13 میلیون یورو در سال افزایش می‌داد، رد کرده‌اند.طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، ژکو که فصل گذشته برترین گلزن سری A شد و این فصل هم روند گلزنی‌اش را از سر گرفته، پیشنهادی داشته است که حقوق سالانه او را به 13 میلیون یورو در سال افزایش می‌داد اما هم خود هم مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم آن را فوراً رد کرده‌اند.ژکوی 31 ساله در 14 بازی‌اش در این فصل در سری A و لیگ قهرمانان اروپا، 10 گل زده و دو پاس گل داده است.
کاستا به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد
فهرست تیم ملی فوتبال اسپانیا برای بازی با کاستاریکا و روسیه از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر شد. تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر رویارویی با کاستاریکا و روسیه آماده شده است، لوپتگی بازیکنان خود را به شرح زیر انتخاب کرده است:دخه‌آ، رینا، کپا دروازه‌بانان تیم ملی اسپانیا در این دو بازی ملی هستند. راموس، پیکه، بارترا، اودریوسولا، ناچو، آلبا، مورنو، ایسکو، لوئیس آلبرتو، آسنسیو، بوسکتس، تیاگو، اینیستا، ایارامندی، سوسو، کایخون، ویتولو، آسپاس، موراتا، سیلوا و رودریگو دیگر بازیکنانی هستند که به تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت شده‌اند.به این ترتیب خبری از دیگو کاستا نیست و مونرئال و پدرو فعلا کنار گذاشته شده‌اند.
باشگاه مارسی قرارداد اورا را فسخ کرد
بعد از اینکه اورا در جریان دیدار مارسی و گیماریش به یک هوادار لگد زد،باشگاه مارسی قرارداد این بازیکن باتجربه را فسخ کرد. در حین گرم کردن بازیکنان مارسی پیش از آغاز بازی مقابل ویتوریا گیمارش در چارچوب لیگ اروپا پاتریس اورا ستاره اسبق باشگاه منچستر و یووه به یک هوادار حمله کرد و با لگد او را مورد ضرب و شتم قرار دارد. بعد از این اتفاق هواداران به شکل‌های مختلف تنفر خود را از بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه نشان دادند. اما این پایان ماجرا نبود و تنها بعد از گذشت یک روز از این اتفاق باشگاه مارسی طی خبری رسمی قرارداد او را فسخ و وی را از باشگاه اخراج کرد.
انتقاد رسانه‌ها کروس را راهی منچستر می‌کند
ستاره ملی‌پوش و آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است به خاطر یکسری انتقادات به منچستریونایتد ملحق شود. مطبوعات آلمان دیروز به نقل از روزنامه ال‌موندو اسپانیا گزارش کردند تونی کروس احتمال دارد دیر یا زود به عضویت شیاطین سرخ درآید. گزارشگر این نشریه نوشت بعد از باخت ۳ بر یک رئال برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان، بخش زیادی از رسانه‌ها انتقادات زیادی علیه هافبک بازی‌ساز کهکشانی داشته و وی را یکی از عوامل اصلی شکست معرفی کردند.این نشریه در ادامه عنوان کرد احتمال دارد به خاطر این مسئله ستاره ژرمنی به فکر تغییر تیم باشد و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دهد.کروس از سال ۲۰۱۴ در خدمت سفید‌پوشان شهر مادرید است.
کناره‌گیری نوری‌شاهین از تیم ملی ترکیه
ستاره با تجربه خط میانی تیم فوتبال بورسیادورتموند از تیم ملی ترکیه اعلام کناره‌‌گیری کرد. نوری شاهین در آینده تنها هم و غم خود را برای زنبورها خواهد گذاشت و پیراهن تیم ملی ترکیه را به تن نخواهد کرد. وی گفت: از اینکه سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌ام، از صمیم قلب احساس خوشی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که موهبت پوشیدن این پیراهن ارزشمند را پیداکردم. او افزود: برای حدود ۱۰۰ بازی با افتخار این پیراهن را به تن کردم.خیلی جوان بودم که چنین پیراهن ارزشمندی را به تن کردم. از این بابت خوشحالم و افتخار می‌کنم.شاهین همچنین افزود: فکر می‌کنم اکنون وقت آن رسیده که جا را برای نسل جوان بازکنم.
هزینه ۱۰۰ میلیون یورویی منچستربرای مدافع 19 ساله
پدیده جوان خط دفاع لایپزیگ در ازای رقمی سنگین می‌تواند به منچستریونایتد ملحق شود. روزنامه سان دیروز در گزارشی نوشت منچستری‌ها در حال برنامه‌ریزی برای جذب «دایوت اوپامکانو» هستند. براساس اعلام این نشریه، ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ به بازی این مدافع میانی و جوان فرانسوی، علاقمند شده است. از این رو خرید وی را در دستور کار قرارداده است. مطابق اعلام نشریه فوق، یونایتد‌ها براساس تبصره‌ای که در متن قرارداد اوپامکانو با تیم آلمانی گنجانده شده، در ازای ۱۰۰ میلیون یورو می‌توانند وی را از آن خود کنند.من‌یونایتد با جذب این بازیکن ۱۹ ساله استحکام بیشتری در قلب دفاع خود ایجادکند.
5 ستاره ملی پوش زیر 17 سال سرمایه رئال مادرید
سرمربی تیم جوانان رئال مادرید گفت: 5 ستاره مادریدی در تیم ملی زیر 17 سال داشتیم که خوش درخشیدند. این ملی‌پوشان سرمایه باشگاه هستند. گوتی بازیکن پیشین رئال‌مادرید و سرمربی تیم جوانان باشگاه رئال‌مادرید در جمع خبرنگاران گفت: تمام بازی‌های اسپانیا را در جام جهانی زیر 17 سال هند تماشا کردم و لذت بردم. حیف شد که قهرمان نشدیم اما به هر حال تیم‌های بزرگ و مدعی را شکست دادیم. من به همه این نوجوانان تبریک می‌گویم اما طبیعی است که به فکر پرورش 5 ستاره مادریدی تیم ملی باشم. آنها سرمایه باشگاه هستند و قصد دارم با پرس برای تمدید قرارداد آنها با مبلغی شایسته و منطقی مذاکره کنم. گوتی ادامه داد: اکنون این ستاره‌های جوان مشتری‌های زیادی دارند اما به سود آنها نیست که خانه خود را عوض کنند و بهتر است در مادرید بمانند. برای آنها برنامه‌ریزی دقیقی داریم تا اینکه به تیم اصلی رئال مادرید ملحق شوند. چوست، بلانکو، موها، گیلابرت و پدور ستارگان آینده رئال مادرید هستند.