کد خبر: ۱۱۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

حسین علیزاده: انجمن موسیقی‌خانه تئاتر به من توهین کرد (اخبار ادبی و هنری)

حسین علیزاده هنرمند -آهنگساز- که قرار بود روز سه شنبه 9 اردیبهشت‌ توسط انجمن موسیقی خانه تئاتر تجلیل و نشان «مدالیوم نوشین» این انجمن را دریافت کند، پس از 30 دقیقه انتظار کشیدن و حضور نداشتن برگزارکنندگان مراسم در موعد مقرر خانه هنرمندان را ترک کرد.
به گزارش مهر، این آهنگساز طی یادداشتی، دلایل ترک این مراسم را به مردم و به خصوص به شرکت کنندگان در مراسم و خبرنگاران توضیح داده است. در این یادداشت چنین آمده است:«... حدود دو هفته پیش تماسی از سوی سهراب سلیمی با من گرفته شد، این هنرمند گفت که طبق تصمیمی که در جلسه انجمن موسیقی تئاتر گرفته شده قرار است از شما تجلیل شود. من هم با کمال شوق و افتخار و با خوشحالی هرچه تمام پذیرفتم که در روز 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 6 عصر در محل خانه هنرمندان حضور پیدا کنم. در روز مقرر و در دقایقی قبل از موعد مقرر در محل مربوط حاضر شدم. بعد از اینکه به سالن رسیدم عده‌ای که منتظر باز شدن در ورودی سالن بودند را مشاهده کردم، من هم منتظر شدم. رفته‌رفته احساس کردم موضوع مراسم تجلیل نیست بلکه توهین است زیرا هیچ یک از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم به شکل رسمی آنجا حضور نداشتند تا از ورود و انتظار کشیدن اینجانب مطلع شوند....»