kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

خواندنی از ورزش ایران


*اولین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان موفق به شکست حریف خود شدند. با توافق دو تیم، این دیدار دوستانه بعد از مشخص شدن نتیجه در پایان سه گیم، تا گیم چهارم دنبال شد. بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در سه گیم ابتدایی بازی به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۱۸) و(۲۵ بر ۲۰) صاحب برتری شدند. آنها بعد از برتری (۲۵ بر ۲۱) در گیم چهارم، نتیجه گیم پایانی را با (۱۵ بر ۱۳) واگذار کردند. تیم ملی والیبال نشسته به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه به ایران سفر کرده است.
*عضو پیشین تیم ملی بوکس ایران برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس ثبت‌نام کرد. در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس روح الله حسینی نایب رئیس ‌این فدراسیون و از قهرمانان این رشته برای حضور در مجمع ثبت نام کرد.پیش از این حسین ثوری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برای انتخابات پیش‌رو ثبت‌نام کرده بود. ثوری سابقه سال‌ها ریاست هیئت استانی این رشته را هم در کارنامه دارد. قرار است افشین داوری سرپرست فدراسیون نیز برای شرکت در انتخابات بوکس ثبت‌نام کند. *محمدجواد معنوی‌نژاد به عنوان یار کمکی در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های جهان تیم بانک سرمایه را همراهی می‌کند. محمدجواد معنوی‌نژاد که به تازگی به تیم ورونا ایتالیا پیوسته است، با اعلام مسئولان تیم بانک سرمایه قرار است در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به عنوان یار کمکی به این تیم اضافه شود.
*مسابقات جام جهانی شمشیربازی در دو بخش تیمی و انفرادی اوایل ماه آینده به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. مسابقات جام جهانی شمشیربازی در دو بخش تیمی و انفرادی اوایل ماه آینده به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. تیم اسلحه سابر بانوان با ترکیب کیانا باقرزاده، پریماه برزگر، فائزه رفیعی و نجمه سازنجیان در دو بخش تیمی و انفرادی این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.تیم ایران به منظور برگزاری اردوی مشترک با برخی از کشورها یک هفته‌ زودتر به این مسابقات اعزام می‌شود.
* اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت مردان به منظور اعزام به مسابقات کاپ جهانی لهستان در روزهای 20 تا 30 مهر ماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. محمد دانشور خرم (خراسان رضوی)، رضا جبرئیلی (مازندران)، احسان خادمی (خوزستان)، محمود رسولی (ایلام)، رضا رشنو (خوزستان)، فرشید فارسی‌نژاد (کرمان)، علی علی‌عسگری (البرز)، محمود پراش( تهران) و علیرضا رفیعی (چهار محال و بختیاری) رکابزنان دعوت شده به این اردو هستند. در این اردو محمد ابوحیدری ( سرمربی)، محمد جبرئیلی (مربی)، مازیار رنجبران ( سرپرست) و محمود حضوری (مکانسین) حضور خواهند داشت.