kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

تصادف خونبار اتوبوس با کامیون در محور تبریز- زنجان


 
 تبریز- خبرنگار کیهان:
 رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در 130 کیلومتری محور تبریز ـ زنجان جان دو نفر را گرفت و 14 نفر را راهی بیمارستان کرد.
فرزاد رحمانی دیروز خاطرنشان کرد: در این سانحه که ساعت 3 و 45 دقیقه دیروز رخ داد یک مرد 50 ساله در دم فوت کرد و مرد 30 ساله دیگر با وجود تلاش نیروهای اورژانس در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: 14 مصدوم این حادثه تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط 6 دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های میانه و هشترود و بستان‌آباد و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند. وضعیت یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.
مسئول روابط عمومی شبکه و درمان هشترود نیز در این رابطه گفت: اپراتور فوریت‌های پزشکی شهرستان هشترود بامداد روز دوشنبه گزارشی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی اتوبوس و تریلر در کیلومتر 130 زنجان به تبریز در حوالی نصیرآباد هشترود دریافت کرد.
ایرج خانی ادامه داد: بلافاصله پایگاه‌های فوریت پزشکی قویونقشلاقی، بارگاه، سلوک، قره چمن، هلال احمر شهید ملکپورعزیزکندی هشترود و بارگاه به محض دریافت گزارش به محل تصادف اعزام شدند و مصدومین حادثه را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال دادند.
وی تأکید کرد: در این تصادف 14 نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اعزام و 13 نفر دیگر در بیمارستان هشترود تحت نظر و مراقبت قرار دارند.