مجموع بدهی پرسپولیس و استقلال فقط 40 میلیارد کمتر از کل بودجه وزارت ورزش!
مجموع بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران تنها 40 میلیارد از کل بودجه وزارت ورزش و جوانان کمتر است!
روز گذشته جلسهای میان مدیران باشگاه استقلال تهران و امیررضا خادم یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید تا در خصوص آخرین اتفاقات باشگاه استقلال تهران بحث و گفتوگو شود. به گزارش کیهان، در پایان این جلسه امیررضا خادم مدعی شد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دو باشگاه روی هم رفته بیش از 110 میلیارد تومان بدهی دارند در حالی که بودجه وزارت ورزش 150 میلیارد تومان است که به این ترتیب باید کل بودجه را به استقلال و پرسپولیس بدهیم موضوعی که اصلا منطقی نیست. خادم در شرایطی این صحبتها را مطرح میکند که مشخص نیست طی تمام این سالها چه اتفاقاتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران رخ داده که مجموع بدهیهای این دو باشگاه تنها 40 میلیارد کمتر از کل بودجه وزرت ورزش و جوانان است؟!
معاون پارلمانی وزیر ورزش در ادامه افزود: سئوال ما در جلسه امروز(دیروز) این بود که هیئت مدیره باید چه کاری انجام دهد که بدهکاریها کمتر شود. ما دنبال راهکارهایی هستیم تا بدهکاری ها و هزینهها به حداقل برسد. خادم با بیان اینکه از باشگاههایی مثل سپاهان و مس کرمان هم انتظار شفافسازی دارم، گفت: انتظارم از این باشگاهها این است که برای جلوگیری از زیر سئوال رفتن، خودشان قراردادهایشان را شفاف کنند. خادم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا موعد سرپرستی پروین در باشگاه پرسپولیس تمام شده است، گفت: موعد سرپرستی علی پروین هفته گذشته به پایان رسید و قرار است طی یکی، دو روز آینده هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سرخپوشان را معرفی کنیم.
وزارت ورزش به دنبال حل مشکل
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نیز در پایان این جلسه گفت: در این جلسه نکات مدنظر وزیر از طرف آقای خادم گفته شد. پیشنهادهای خادم خوب بود؛ چرا که آنها به دنبال راهکارهایی هستند که مشکلات حل شود. خیلی خوشحالم که یک فرد ورزشی چون خادم معاونت این بخش وزارت ورزش را در اختیار گرفته است.
پیشنهاد تازه فتح الله زاده
فتح اللهزاده مدیرعامل استقلال هم در پایان جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در این جلسه پیشنهادی داشتم مبنی بر اینکه اگر 20 میلیارد تومان در اختیارم قرار بگیرد، میتوانم با آن تمام 40 میلیارد بدهی استقلال را صفر کنم. این پیشنهاد را در جلسه به مسئولان وزارت ورزش ارائه کردم. پیشنهاد دیگر ما این بود که اگر وزارت ورزش نمیخواهد به استقلال پول دهد، من سه عضو هیئت مدیره را انتخاب کنم و آنها نیز چهار تا و با توجه به سه فردی که انتخاب میکنم تمام هزینههای تیم را بدهم و 10 میلیارد از بدهیها را نیز کاهش دهم.
معاون پارلمانی وزیر ورزش در ادامه افزود: سئوال ما در جلسه امروز(دیروز) این بود که هیئت مدیره باید چه کاری انجام دهد که بدهکاریها کمتر شود. ما دنبال راهکارهایی هستیم تا بدهکاری ها و هزینهها به حداقل برسد. خادم با بیان اینکه از باشگاههایی مثل سپاهان و مس کرمان هم انتظار شفافسازی دارم، گفت: انتظارم از این باشگاهها این است که برای جلوگیری از زیر سئوال رفتن، خودشان قراردادهایشان را شفاف کنند. خادم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا موعد سرپرستی پروین در باشگاه پرسپولیس تمام شده است، گفت: موعد سرپرستی علی پروین هفته گذشته به پایان رسید و قرار است طی یکی، دو روز آینده هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سرخپوشان را معرفی کنیم.
وزارت ورزش به دنبال حل مشکل
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نیز در پایان این جلسه گفت: در این جلسه نکات مدنظر وزیر از طرف آقای خادم گفته شد. پیشنهادهای خادم خوب بود؛ چرا که آنها به دنبال راهکارهایی هستند که مشکلات حل شود. خیلی خوشحالم که یک فرد ورزشی چون خادم معاونت این بخش وزارت ورزش را در اختیار گرفته است.
پیشنهاد تازه فتح الله زاده
فتح اللهزاده مدیرعامل استقلال هم در پایان جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در این جلسه پیشنهادی داشتم مبنی بر اینکه اگر 20 میلیارد تومان در اختیارم قرار بگیرد، میتوانم با آن تمام 40 میلیارد بدهی استقلال را صفر کنم. این پیشنهاد را در جلسه به مسئولان وزارت ورزش ارائه کردم. پیشنهاد دیگر ما این بود که اگر وزارت ورزش نمیخواهد به استقلال پول دهد، من سه عضو هیئت مدیره را انتخاب کنم و آنها نیز چهار تا و با توجه به سه فردی که انتخاب میکنم تمام هزینههای تیم را بدهم و 10 میلیارد از بدهیها را نیز کاهش دهم.