kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* 2 سال از برجام گذشت. مدافعان سینه‌چاک  برجام که کلید حل مشکلات را در دست «کدخدا» می‌دیدند باید درک کرده باشند که منتقدین دوستان واقعی آنها بودند و کسانی که در روزنامه‌های زنجیره‌ای، تیترهای پر از اغراق و خلاف واقع می‌زنند مگس‌های دور شیرینی بودند که امروز هم برای توتال شاهد همان تیترهایشان هستیم.
حاج‌طبا
* ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از عوامل اقتدار نظام اسلامی هستند. تضعیف هر یک از این نیروهای مردمی یعنی حمله به آسایش و امنیت حاکم بر زندگی مردم. دولتی‌ها بدانند که حاشیه‌سازی‌ بر علیه هر یک از این ارگان‌های نظامی با موضوع امنیت کشور گره خورده است.
کامرانی
* آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند علت اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در خلیج‌فارس از برخورد نظامی پرهیز بکنند گفت‌وگو بوده یا  صلابت و اقتدار دفاعی کشور آمریکایی‌ها را مجاب به گرفتن این تصمیم کرده است. چرا علیه نهادهای امنیتی کشور صحبت می‌کنند؟
3156---0935
* بنده خودم عضو خانواده یک ارتشی کهنسال هستم. هر وقت به شهرها و روستاهای مختلف سفر می‌کنم و از کنار قبور مطهر شهدا عبور می‌کنم می‌بینم که اکثر آنها یا پاسدار بودند یا بسیجی. و اینکه امام راحل(ره)  فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، یک حقیقتی است که هر انسان عاقلی آن را می‌پذیرد. چرا که در این 4 دهه اگر این نیروی فداکار نبود بارها انقلاب دگرگون شده بود و این سپاه بود که انقلاب را از دهان گرگها و گرگ صفت‌ها بیرون کشید. ولی نمی‌دانم برخی‌ها که ادعای همراهی با امام راحل(ره) هم داشتند چگونه با کوبیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پا روی سخنان امام راحل(ره) می‌گذارند.
6719---021
* کاسب واقعی تحریم‌ها کسانی هستند که در هر دو انتخابات گذشته با ادعا و وعده برداشتن تحریم‌ها از مردم رأی گرفته‌اند ولی تحریم‌ها برداشته نشده که هیچ بیشتر هم شده است.
5589---0914
* رئیس‌جمهور تا دیروز می‌گفتند ما دولت بی‌تفنگیم و امروز می‌گویند دستاوردهای موشکی کار دولت ما بوده است!
سوری
* بازداشت و اخراج دانشمند کشورمان به همراه اعضای خانواده از آمریکا یعنی به قول رئیس‌جمهورمان، عزت بر پاسپورت ایرانی برگشته است!
عسگری
* آقای روحانی اگر قدرت برتر منطقه نباشید اوضاع برای ایرانیان ساکن کشورهای همسایه هم امن نخواهد بود. مثلا همین آل‌سعود نکبت به رفتارهای زشت گذشته‌اش در قبال ایرانیان، شدت خواهد بخشید.
4822---0912
* پس گرفتن طرح بررسی سه فوریتی قرارداد با توتال در مجلس شبیه اتفاقات در تصویب برجام بود اما خسارت‌های این نوع عملکرد در مجلس را مردم متحمل می‌شوند که در اثر کم کاری و عدم بررسی کارشناسی دقیق محتوای قرارداد است.
6929---021
* در این دولت نه تنها خبری از تکمیل و تحویل مسکن مهر نیست بلکه با وعده‌های جدید قیمت‌ها را افزایش داده‌اند و خلاصه همه را سرکار گذاشته‌اند.
0603---0919
* ما کشاورزان شهر دورود، استان لرستان مدت 15 روز است که گندم خود را تحویل دولت داده‌ایم اما تا به امروز هیچ مبلغی به ما داده نشده است در حالی که ما بدهکار کمباین، راننده کامیون و... هستیم این موضوع حتی گاهی باعث درگیری کشاورز شده است. لازم است دولت نسبت به پرداخت پول گندمکاران سرعت بیشتری داشته باشد.
7597---0916
* روستای مبقان از توابع شهرستان شاهرود با 96 شهیدی که تقدیم انقلاب کرده ‌روزانه 7 ساعت قطعی آب دارد دولتمردان کاری بکنند.
6516---0911
* هفته گذشته در مسیر آزاد‌راه قم- کاشان به مقصد اصفهان به دلیل اینکه گوشی تلفنم سرقت شده بود نیاز به تلفن عمومی کارتی پیدا کردم ولی متاسفانه در هیچ‌کدام از اماکن رفاهی و جایگاه‌های سوخت سر راه چنین تلفنی وجود نداشت.
3184---0913
* از شهرداری منطقه 2 ناحیه 9 درخواست می‌شود در جهت جلوگیری از سوانح رانندگی و تصادف، برای نصب 4 سرعت‌گیر در کوچه نیلوفران 1 واقع در این محله و خط‌کشی نیلوفر 1 تا 4 غربی و شرقی اقدام نماید.
جمعی از اهالی محله پرواز و شهرک کیهان
* از مسئولین امر درخواست می‌شود نشر رایگان قانونی کتب دینی و حوزوی کتابخانه دیجیتال اینترنتی مرکز قائمیه اصفهان را که اخیراً آن را غیرفعال کرده‌اند از سر بگیرند و عوامل این محدودیت را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.
مهندس مینائی
پاسخ وزارت راه و شهرسازی
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه کیهان مورخ 96/4/15 با توجه به اینکه در استان البرز چندین پروژه مسکن مهر وجود دارد؛ بر این اساس لازم است آن شهروند عزیز مشخصات و نام پروژه را مشخص و به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام تا پیگیری لازم صورت پذیرد.»