kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

جلالی و نعمتی در لیست نامزدهای وزارت؟(خبر ویژه)

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: جلالی و نعمتی در لیست روحانی برای دولت دوازدهم حضور دارند.


مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در مورد احتمال استفاده روحانی از نمایندگان مجلس در کابینه دوازدهم گفت: دو جریان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده‌اند و رئیس جمهور در ترکیب کابینه‌اش باید هر دو جریان را داشته باشند.
نماینده لنگرود در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: بعضی از وزارتخانه‌ها در دولت یازدهم به خوبی عمل کرده‌اند و دلیلی ندارد که در این وزارتخانه‌ها تغییراتی انجام شود البته فکر می‌کنم رئیس جمهور آقای رحمانی فضلی را به جهت مواضع معتدل حفظ کند و در وزارت راه نیز تغییر و تحولی نخواهند داد.
وی افزود: آقای کاظم جلالی وزن خوبی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم دارند و شنیده‌ام که اسامی آقایان جلالی و نعمتی در لیستی که در دولت در حال تهیه شدن است برای حضور در کابینه وجود دارد.
لاهوتی با اشاره به احتمال حضور باهنر در کابینه دوازدهم نیز گفت: شان باهنر را در حد یک رئیس‌جمهور می‌دانم و به وی نباید کمتر از معاون اولی پیشنهاد شود گرچه آقای جهانگیری در پست معاون اولی جا افتاده‌اند و در انتخابات اخیر نیز به خوبی عمل کردند فضای فکری جامعه نسبت به وی مثبت است.