kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
واکنش حسن رحیمی به حواشی اخیر کشتی

برزگر و جوادی سیلی هم به من بزنند، سرم را بالا نمی‌کنم


 
 دارنده مدال برنز المپیک، طلا، نقره و برنز جهان با بیان اینکه حضورش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به دلیل مصدومیت پا مشخص نیست، گفت: برای حضور در مسابقه‌های جهانی فرانسه خودم را آماده می‌کنم. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های حسن رحیمی در ادامه می‌آید:
* خدا را شکر پایم بهتر شده و رو به بهبودی است. در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی هستم و روی دستانم و افزایش ظرفیت تنفسی تمرین‌های جسمانی سنگینی دارم اما هنوز نمی‌توانم روی تشک کشتی بیایم.
* هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی، شورای فنی و رئیس فدراسیون کشتی بگیرد، تابع هستم. تاکنون هر کجا خواستند کشتی گرفتم و تنها کشتی‌گیری بودم که هیچ گاه اعتراض نکردم. گفتند انتخابی بگیر، گفتم چشم. وقتی هم گفتند کشتی‌ نگیر، باز هم قبول کردم. همیشه تابع تصمیمات مربیانم بودم و از این به بعد نیز همین طور خواهد بود. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد و بتوانم نماینده ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۱۷ پاریس باشم.
* احتمال دارد برای حضور در انتخابی مشکلی نداشته باشم. در آن صورت می‌توانم کشتی بگیرم و این کار را خواهم کرد اما اگر ببینم پایم یاری نمی‌کند، نمی‌توانم در رقابت انتخابی شرکت کنم. در این صورت اگر خواستند در مسابقه‌های جهانی کشتی بگیرم با تمام وجود این کار را خواهم کرد اگر نه، اعتراضی نمی‌کنم. اما تمام سعی‌ام این است تا خودم را به جهانی ۲۰۱۷ برسانم.
* من جزو کسانی هستم که هیچ گاه به دنبال این نبودم حق کشتی‌گیر دیگری را ضایع کنم. من در شرایطی در مسابقه‌های ا نتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس شرکت کردم که دو سال متوالی مدال طلا و برنز جهان گرفته بودم اما وقتی به من گفتند در انتخابی کشتی بگیر، بدون هیچ اعتراضی این کار را انجام دادم. می‌توانستم من هم مثل برخی بگویم برای چه باید کشتی بگیرم؟ اما این کار را انجام ندادم و به قانون ا حترام گذاشتم. وقتی می‌بینند حسن رحیمی ۱۰ پوئن از حریفان داخلی خود و رقیب اصلی فاصله دارد، باید واقع‌نگر باشند. اگر فکر می‌کنند که نفر اول انتخابی می‌تواند در مسابقه‌های جهانی به مدال برسد، مطمئنا این کار را خواهند کرد و او را اعزام می‌کنند اما وقتی قهرمان انتخابی به زور در آسیا مدال برنز می‌گیرد، باید تصمیمی درست گرفت.
* برزگر و جوادی احترام‌شان بر من و همه ورزشکاران واجب است. این دو عزیز از بزرگان کشتی و ورزش ایران محسوب می‌شوند که افتخارات زیادی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند و بر ما واجب است به آنها احترام بگذاریم. من هیچ وقت حرف نامناسبی را آن طور که مطرح شد، بیان نکردم و آن را تکذیب می‌کنم. اگر جوادی و بزرگر که دو بزرگ کشتی ایران هستند به من سیلی هم بزنند من سرم را بالا نمی‌کنم.
* اگر به مسابقه‌های جهانی پاریس بروم با تمام وجود برای پنجمین مدال جهانی به روی تشک می‌روم و از جان مایه می‌گذارم. بعد از آن تصمیم دارم خودم را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و حضور در این رقابت‌ها آماده کنم. البته هدف بزرگ حضور در المپیک ۲۰۲۰ نیز هست اما راه دشواری در پیش دارم و باید تلاش زیادی داشته باشم.