kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
سرلشکر جعفری در بازدید از پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور:

نمی‌توانیم نسبت به نیازهای انقلاب و مردم بی‌تفاوت باشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور گفت: سپاه از متن مردم و انقلاب برخاسته است، از این رو هیچ‌گاه نمی‌تواند نسبت به نیازهای انقلاب و مردم بی‌تفاوت باشد.



سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور در سخنانی، اظهار داشت: سپاه از متن مردم و انقلاب برخاسته است، از این رو هیچ‌گاه نمی‌تواند نسبت به نیازهای انقلاب و مردم بی‌تفاوت باشد.
سرلشکر جعفری حضور در عرصه سازندگی، کمک به محرومیت‌زدایی و بسترآفرینی برای اشتغال و رونق‌بخشی به زندگی مردم را یکی از نیازهای مهم امروز برشمرد و تصریح کرد: هر چه دولت در این زمینه بسترها را فراهم کند، آمادگی داریم با نگاه جهادی و عمل انقلابی، با کمک خود مردم و نقش‌دهی به بخش‌های خصوصی و توانمندی‌های بومی و ایرانی به ایفای نقش بپردازیم.
وی با بیان اینکه سپاه به اقتضای شرایط و نیازها با مظلومیت همراه با قاطعیت و عزم راسخ به حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور ادامه خواهد داد، تصریح کرد: در این زمینه دولت نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند بسترها را بیش از گذشته فراهم سازد.
فرمانده کل سپاه اجرای پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور را نمونه‌ای از نقش و همت سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در عرصه سازندگی، عمرانی و کمک به مردم توصیف و خاطرنشان کرد: امروز با مشاهده آن باید به خود ببالیم و ان‌شاءالله با بهره‌برداری از آن، رضایت و خوشحالی مردم بهترین مزد و پاداش برای ما خواهد بود.
سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه نگاه سودآور و منفعت‌محور نداشته و نداریم، گفت: طلبی که هم‌اکنون به واسطه اینگونه اقدامات از دولت داریم و در عین حال کار سازندگی و اجرای پروژه‌ها را متوقف نکرده‌ایم، بهترین و محکم‌ترین دلیل است.
وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: قبل از اجرای پروژه و فعالیت  سازندگی در مناطق مرزی نیاز به برقراری امنیت است که به حمدالله توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه و بسیجیان غیور منطقه کردستان و مناطق مرزی، این امنیت به خوبی تأمین شده است.
فرمانده کل سپاه تمرکز بیشتر بر خدمت‌رسانی را رویکرد جدید بسیج عنوان و با اشاره به پروژه ساماندهی آب‌های غرب کشور، گفت: این پروژه در صورت برنامه‌ریزی مناسب و به‌کارگیری ظرفیت‌ها در راستای استفاده مردم از آب و زمین، تحولات تعیین‌کننده و اساسی را در منطقه رقم خواهد زد.سرلشکر جعفری سازندگی و رفع محرومیت را از عرصه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: اگر اجرای پروژه‌های سازندگی را در نقشه ایران جانمایی کنند، جای جای این سرزمین اسلامی عرصه خدمت‌رسانی سپاه به مردم است.
وی در پایان تأکید کرد: سپاه در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی نه تنها سودآوری را مدنظر نداشته و ندارد، بلکه منافع مردم و رفع محرومیت به ویژه در مناطق مرزی را دنبال می‌کند.