kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
خیانت ارتجاع عرب تا کجا؟!

تلاش رژیم صهیونیستی برای برقراری پرواز مستقیم تل‌آویو - مکه!

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از شبکه بلومبرگ اعلام کرده‌اند، یک وزیر صهیونیست به شدت در تلاش است پرواز مستقیم بین شهر مکه و تل‌آویو را به راه اندازد.



اوضاع عجیبی است، قبله اول مسلمین (مسجدالاقصی) در دست صهیونیست‌های کودک کش قرار دارد و قبله دوم مسلمین نیز در اختیار آل‌سعود وهابی است، گزارش‌ها از روابط گرم آل‌سعود و آل‌یهود حکایت دارد و تلاش‌هایی نیز در جریان است که صهیونیست‌ها پرواز هوایی مستقیم بین این دو رژیم برقرار کنند.
در همین ارتباط رسانه‌های صهیونیستی به نقل از شبکه‌ بلومبرگ گزارش داده‌اند که «اسرائیل در تلاش است عربستان را قانع کند در موسم حج اجازه دهد پروازهای مستقیم از اسرائیل به مکه انجام شود.» «ایوب قرا» وزیر اسرائیلی ابراز امیدواری کرده «اسرائیلی‌ها مستقیما از فرودگاه بن گوریون به عربستان پرواز داشته باشند.»
در گزارش شبکه بلومبرگ همچنین آمده است «اسرائیل در تلاش است عربستان را قانع کند تا به شهروندان مسلمانش اجازه دهد به جای اتوبوس که اکنون معمول است، به صورت هوایی برای ادای فریضه حج به مکه سفر کنند.» «ایوب قرا»، وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی در ادامه گفته «اوضاع تغییر کرده و زمان مناسب برای ارسال این درخواست فراهم شده و من شدیدا در این زمینه تلاش می‌کنم... تسهیل سفر حجاج از اسرائیل به عربستان تل‌آویو را تشویق می‌کند چشم‌پوشی‌هایی در روند مذاکرات صلح با فلسطینی‌ها داشته باشد... سفر حجاج از اسرائیل به صورت زمینی غالبا دشوار است. چون عربستان اجازه ورود به خاک این کشور با ویزای اسرائیلی را نمی‌دهد و آنها ویزاهای موقت اردن را دارند که مدت‌ها صدور آن طول می‌کشد.»(!)