kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
محمود دولت آبادی:

روزنامه‌های اصلاح طلب با همکاری خارجی‌ها کتاب من را جعل کردند!(اخبار ادبی و هنری)

محمود دولت آبادی که معمولا با دولت و جریان به اصطلاح اصلاح طلب همراه است، این بار علیه دوستان خود دست به افشاگری زده است.



این نویسنده شبه روشنفکر که زمانی سنگ سوسیالیست‌ها را به سینه می‌زد و در سال‌های اخیر به اردوگاه لیبرال سرمایه داری پیوسته، در بخشی از گفت وگوی خود با روزنامه اعتماد و درباره انتشار نسخه جعلی کتاب «زوال کلنل» گفت: «...من رعايت كردم همه آنچه را كه يك شهروند متعادل بايد رعايت كند، رعايت كردم و حتي بيشتر از آن را. ولي رعايت كردن من جوابش خيلي بد بود؛ كتاب مرا جعل كردند با همدستي خارج و برخي روزنامه‌هاي اصطلاحا اصلاح طلب. اين يك توطئه و تباني بود و جواب رعايت‌هاي من خيلي بد داده شد. مي‌خواستند مرا از كوره به در ببرند ولي من از كوره در نمى‌روم.»
وی در بخش دیگری از این مصاحبه افزود: «...افرادي در خارج از كشور مي‌توانند به علل مختلف دست به اين تخريب بزنند ولي وقتي وزارت ارشاد به من قول مي‌دهد اين كتاب شب عيد منتشر مي‌شود و دو روز بعد روزنامه‌اى مرده ناگهان زنده مى‌شود با عكس نحس تمام قد نويسنده و تيتر مى‌زند«كلنل از سد سانسور گذشت!» و فرداى همان روزكتابي جعلي به بازار مي‌آيد و خبر دروغ هم در مطبوعات منتشر مي‌شود، چندي پيش هم در مهماني آقاي روحاني، نخواستم با آن كسان از آن وزارتخانه مواجه بشوم.»