kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
در جشن گلریزان امسال همدان؛

مسئولان به وعده پرداخت 250 میلیون تومانی خود عمل نکردند

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: مجموعه سازمان‌های دولتی تعهداتی را که سال گذشته وعده داده بودند را عمل نکردند.


همدان- خبرنگار کیهان:

یدالله روحانی‌منش با بیان اینکه وعده‌های مردم به این ستاد به طور کامل محقق شد، خاطرنشان کرد: کمک به این ستاد و زندانیان جرائم غیرعمد به صورت خیرخواهانه از سوی افراد صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ 200 تا 250 میلیون تومان از سوی ادارات دولتی برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد وعده داده شده بود که تاکنون ریالی محقق نشده است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: امسال نسبت به سال‌های گذشته در جشن گلریزان افزایش داشتیم که به طور نمونه در شب جشن گلریزان به تنهایی یک نفر از خیرین توانست 32 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت کند.
وی با اشاره به اینکه در روز برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان، مبلغ 470 میلیون تومان به صورت کمکهای مردمی جمع‌آوری شد، ابراز داشت: از روز بعد از جشن گلریزان موفق به آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شدیم که این روند با توجه به بررسی پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.
روحانی منش با اشاره به اینکه حداقل مبلغ برای آزادی این افراد 4 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: حداکثر مبلغ با رقمی بالغ بر 60 میلیون تومان بود که بخشی از آن با پرداخت وام به زندانی و بخشی دیگر را ستاد دیه عهده‌دار شد.
وی اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیمان را عامل مهمی در افزایش میزان مشارکت مردم نسبت به سال گذشته دانست.
روحانی منش افزود: با کمک جلسه‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی قریب به 4 نفر از زندانیان توسط این کمک‌ها از زندان آزاد شدند.