kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

اعضای هیئت رئیسه و مدیر جدید خانه مطبوعات استان خوزستان انتخاب شدند

منتخبین خانه مطبوعات خوزستان در اولین جلسه رسمی، هیئت رئیسه و مدیر خانه مطبوعات را انتخاب کردند.

 اهواز- خبرنگار کیهان:

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان در این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره برگزار شد، «حسین حسین‌نژادیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «مجید منادی» به عنوان نایب رئیس، «صادق سلامت دوم» به عنوان منشی هیئت مدیره، «افتخار فرج» به عنوان خزانه‌دار(امور مالی) و «فاطمه زورمند» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان با اجماع اعضا انتخاب و معرفی شدند. هیئت مدیره جدید در اولین دستور کاری خود «رضا علیجانی» را به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان منصوب کردند.
حسین نژادیان در این نشست خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و می‌بایست پیگیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد و از هرگونه فعالیت سیاسی و دسته‌بندی غیرصنفی به دور باشد.
وی گفت: می‌توان با اجماع و هم‌نظری اعضای هیئت مدیره برخی مشکلات جدی خبرنگاران را مانند بیمه تکمیلی و خدمات تفریحی و... بر اساس اساسنامه حل کرد.
همچنین مجید منادی نایب رئیس خانه در این نشست اظهار داشت: اعضا انتظار دارند هیئت مدیره نقش حمایتی جدی خود را در حمایت از خبرنگاران و رسانه‌های استان ایفا کرده و در مواقع لزوم با موضع‌گیری و پیگیری‌های جدی در صحنه حمایت و دفاع از همکاران حضور داشته باشیم.