kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

سوانح رانندگی در 2 شهر 6 کشته برجای گذاشت

واژگونی یک دستگاه خودرو پژو به علت سرعت غیرمجاز در قم و برخورد خودروی پژو پارس با پل عابر پیاده در مازندران 6 کشته برجای گذاشت.


سرهنگ احمد پوربافرانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم به ایرنا افزود: یک دستگاه پژو ابتدا با جدول کنار مسیر رودخانه قم(بلوار زائر) و سپس با ستون‌های منوریل برخورد کرد و واژگون شد.
وی ادامه داد: در این حادثه 2 تن در صحنه حادثه و یک تن در بیمارستان جان باختند که بین 19 تا 22 ساله بودند.
وی با اشاره به این‌که سرعت این خودرو به طور قطع بسیار بالاتر از حد مجاز بوده است، گفت: سرعت مجاز در مسیر رودخانه قمرود به علت ترددهای زیاد شهروندان 60 کیلومتر بر ساعت است و تجاوز از این سرعت می‌تواند حادثه‌ساز باشد.
همچنین سخنگوی اورژانس مازندران گفت: برخورد خودروی پژو پارس با پل عابر پیاده در این استان موجب فوت سه نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.
زکریا اشکپور افزود: پس از اعلام این حادثه ماموران پایگاه‌های اورژانس میربازار و بابلسر یک به محل حادثه در منطقه عبور درزی نقیب حد فاصل بابل به بابلسر اعزام شدند که با وجود حضور به موقع ماموران اورژانس در محل حادثه به دلیل شدت ضربات وارده به ناحیه شکم و سر حادثه‌دیدگان، 2 نفر در دم جام باختند.
وی ادامه داد: تلاش برای نجات جان 2 مصدوم این حادثه با اقدامات درمانی اولیه و انتقال به بیمارستان شفای بابلسر انجام شد که به رغم تلاش ماموران اورژانس جوان 20 ساله نیز جان باخت. وضعیت مصدوم 19 ساله این حادثه وخیم اعلام شده است.