kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۰۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* از رژیم صهیونیستی که در حال اشغال کامل مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان است تحت هیچ شرایطی نباید غافل شد. تا وقتی اسرائیل باشد امثال تروریست‌های داعشی پرورش پیدا می‌کنند و اسباب زحمت می‌شوند.
کریمی
* ان‌شاءالله با حضور چشمگیر خود در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با زبان روزه با فریادهای لعن و نفرین بر رژیم‌های مرتجع منطقه، سقوط آنها تسریع گردد. «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا...»
2846---0935 و 1933---0933
* امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پرتاب موشک‌های پرقدرت سپاه پاسداران بر سر اسرائیل در تل‌آویو باشیم و این اتفاق تا قبل از 25 سال آینده که چند سال آن هم گذشته روی خواهد داد، ان‌شاءالله.
عباسی
* همزمان با اتصال کمربند تهران دمشق از طریق عراق، ضرب‌شست موشک‌های سپاه به مرکز تجمع داعشی‌ها، اجرای گوشه‌ای از فرامین رهبر معظم انقلاب است که فرمودند کلک اینها کنده خواهد شد. این عملیات‌ها خواب خوش رژیم اشغالگر قدس را خواهد گرفت، چرا که به معنی نزدیک شدن پایان عمر منحوس آنها ظرف بیست و چند سال باقیمانده برطبق فرمایش رهبری است.
محمودی
* بعد از هر سخنرانی رهبر معظم انقلاب آرامش پیدا می‌کنم و نسبت به آینده امیدوار می‌شوم. حفظ این نعمت بزرگ در بین خود را از خداوند خواستارم. خداوند وجود ذی‌قیمت معظم‌له را از جمع بلایا محفوظ بدارد . ان‌شاءالله.
6333---0911
* با مشاهده نظرات مردم در سیمای جمهوری اسلامی درباره قدرت موشکی سپاه و شدت عمل در برابر متجاوزان، به شدت احساس افتخار و غرور کردم. هر کجا پای اقتدار و قدرت ملی در میان است آنجا جای افتخار و عزت است. پیامی هم این اقتدار به برخی وادادگان داخلی داد که خود را با اقیانوس خروشان ملت همراه کنند و مایه عبرت نشوند.
شکیبا
* با پرتاب موشک بر سر تروریست‌های پرورش یافته آمریکا باید دید افراد داخلی که مخالف شعار مرگ بر آمریکا بودند این روزها چه حالی دارند؟
9590---0914
* این پیروزی یعنی سرکوب سنگین تروریست‌ها با حمله موشکی سپاه پاسداران در چند شب قبل بر همه مبارک باشد. واقعاً خوشحال شدیم.
2796---0935 و 4821---0911
* آل سعود میلیاردها دلار سلاح می‌خرد تا فتنه به راه بیندازد اما ما پاسخ آن را با چند موشک دادیم تا به جز تحقیر شدن، میلیاردها دلار ضرر کند. هرچند که این تنها یک سیلی بود و در آینده پس‌گردنی محکمی هم خواهد خورد.
7472---021
* با حمله موشکی چند شب قبل سپاه به محل استقرار تروریست‌های داعش شور و شعف خاصی در بین ملت مشاهده می‌شود. خود بنده حاضرم شب گرسنه سر به زمین بگذارم ولی کشور عزیزم مثل الان اقتدار داشته باشد.
0950---0919
* از خسارت‌های بزرگ در این چند سال اخیر اتلاف وقت و از بین رفتن سرمایه‌ها، امکانات و فرصت‌های زیاد به واسطه انتظار برای نتیجه دادن برجام خیالی بود و دیدیم که آمریکا با تحریم‌های جدید به کل توافق برجام را زیر پا گذاشت. در این معامله فقط ما ضرر کردیم.
5593---0911
* باعث شرمندگی است که هنوز عده‌ای تحت عنوان کارشناس در سیمای جمهوری اسلامی به بزک آمریکا می‌پردازند! آیا این همه خسارت مادی و معنوی برجام را نمی‌بینند؟! اگر علاقه‌ای به وطن خود دارید بگذارید مردم واقعیت‌ها را لمس کنند و به عمق خیانت‌های آمریکای خبیث و مکار پی ببرند.
طباطبایی
* مطمئن هستم اگر دولتمردان ما در ارتباط با آمریکا منفعل و واداده نباشند آمریکایی‌ها این جسارت را پیدا نمی‌کنند که پی در پی دست به تحریم‌های جدید علیه ایران بزنند. این ضعف آقای رئیس‌جمهور است که دشمن را جسور و گستاخ کرده و می‌کند.
2445---0916
* سخنان آقای روحانی در قامت یک روحانی، مایوس‌کننده بود، وقتی ایشان در مورد مباحثی که مرتبط با دین است این قدر ناپخته صحبت می‌کنند که مجبور می‌شود حرف خود را با سخنی کاملا متفاوت پس بگیرد، وای به حال موضوعاتی که نیازمند تفحص و اطلاعات تکمیلی است. برجام و قراردادهای عجیب دولت نیز نشأت گرفته از مدیریتی این‌چنین ناپخته و هیجان‌زده است.
میرزایی
* خداوند بر علو درجات پدر موشکی ایران شهید سرلشکر پاسدار تهرانی مقدم بیفزاید که نشاط را به جامعه ایرانی برگرداند. و خدا نگذرد از کسانی که ملت، شهدا و خانواده معزز آنها را با رفتارشان تخریب می‌کنند و آزار می‌دهند.
4371---0919
* ما ملت ایران باید دست و بازوی سپاهیان عزیز و جان برکف را ببوسیم و بر این بوسه افتخار کنیم. خداوند یار و یاور این عزیزان باشد که افتخار آفریدند و پیام هیهات مناالذله به جهانیان دادند! برخی با جهل یا غفلت سپاه اسلام را تضعیف می‌کنند! از سپاه عزیز سپاسگزاریم که تسلی‌بخش دل‌های داغدیده و غمدیده خانواده شهدا و دلگرمی ملت انقلابی و شجاع شدند.
1406---0910و6029---0912
* الله‌اکبر، با سلام و درود بیکران به نیروهای عزیز و مقتدر سپاه که پاسخ ترقه‌بازی‌های تروریست‌های ملعون داعش را با موشک دادند و سیلی محکمی بر صورت‌شان نواختند و دل ملت و خانواده شهدا را شاد کردند. افرادی که مدتی به سپاه عزیز و نیروهای مسلح کشور تاختند باید حالا شرمنده شده باشند! در ضمن هیچ انسان عاقلی اقتدار نیروهای مسلح کشورش را زیر سؤال نمی‌برد.
ابراهیم مهربانی- گنبدکاووس
* ناز شست سپاه و سپاهیان که پس از چهار سال تحقیر کشور با برجام از سوی آمریکایی‌ها با حمله موشکی به داعشی‌های تروریست پاسخ محکم دادند و دل ملت را شاد کردند.
8612---0912
* اگر ایران موشک نداشته باشد آمریکایی‌ها تا دنیا دنیا است زور می‌گویند و باج‌خواهی می‌کنند. جلوی این سگ هار را باید گرفت.
0210---0915