حمایت گزینشی شورای عالی تهیهکنندگان از فیلمهای خاص(اخبار ادبی و هنری)
شورای عالی تهیهکنندگان باز هم با حمایت گزینشی از فیلمها نشان داد که بیش از منافع صنفی در پی باندبازی و گروهگرایی است.
شورای عالی تهیهکنندگان در واکنش به تحریم یک فیلم از سوی حوزه هنری بیانیه صادر کرده است. این درحالی است که فیلم مذکور، فاقد حداقل ارزشهای تکنیکی و هنری است (محتوایی بماند) و اساساً چگونگی صدور مجوز برای تولید آن از سوی سازمان سینمایی محل سئوال است!
شورای عالی تهیهکنندگان سینما معمولا در مواجهه با ظلم و اجحاف به فیلمها سکوت میکند. به طور مثال در برابر نمایش انیمیشن «نبرد خلیجفارس 2» که تنها در دو سه سالن و آن هم به صورت تک سانس به نمایش درآمد یا برخورد با «ویلاییها» هیچ بیانیهای صادر نکرد. اما همین شورای به اصطلاح صنفی، برای حمایت از فیلمی که به رغم ساختار زیر صفرش در تعداد قابل توجهی سینما اکران شده بیانیه صادر کرده است. نکته قابل توجه این است که شورای عالی تهیهکنندگان اقدام خود برای پشتیبانی غیرعادلانه از یک فیلم ضعیف را «آتش به اختیار» قلمداد کرده است و برای باندبازی، از بیانات رهبر معظم انقلاب هم هزینه کرده است!